اسباب کشی و جابجایی اثاث منزل و یا حمل بار به شهرستان از رویداد هایی در زندگی است که احتمال اینکه در سال یک یا دو بار برای هر خانواده مستجری پیش بیاید زیاد است و این اتفاق می تواند بسیار سخت و آزار دهنده باشد. ولی اگر بتوانید شروع به برنامه ریزی و مدیریت برای آن نمایید، از این فرآیند نه تنها صدمه ندیده بلکه برای منتقل شدن به مکانی جدید احساس لذت خواهید کرد. در اینجا 6 نکته کاربردی برای کمک به شما در اسباب کشی بدون مشکل و سریع توضیح داده خواهد شد.


1- سازمان دهی زمان اسباب کشی

درست کردن یک لیست شمارش معکوس اولین مرحله است، همه چیز را ریز به ریز بنویسید. مشخص کنید شما نیاز به انجام چه کارهایی هفته به هفته دارید. شاید اولین نکته به منظور عدم انجام بسته بندی و حمل اثاثیه به صورت شخصی، انتخاب یک شرکت باربری مطمئن باشد. امروزه شرکت های متعدد باربری تهران اقدام به حمل و جابجایی اثاثیه در تهران می نمایند که دارای خدمات گوناگونی از جمله اجاره انبار در تهران (اجاره کانتینر در غرب ، مرکز، شمال و...)، حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون، بسته بندی اثاثیه منزل و اداره و... می باشند. بنابراین انتخاب بهترین شرکت باربری تهران بر اساس نیاز خود می تواند تا حدود زیادی مسئولیت و بار این کار را از دوش شما بردارد.


2- صورت ذهنی از نقشه باربری و حرکت خود داشته باشید

چگونه می خواهید از مکان A به مکان B جابجا شوید و در چه روزی؟ برای اسباب کشی آسان تر، به کمک بعضی از آشنایان و همچنین افراد بات جربه جهت بسته بندی اثاثیه منزل خود نیاز دارید. اگر شما یک اسباب کشی با مقدار وسیله زیاد و بزرگ و سنگین دارید و یا قصد جابجایی و اسباب کشی در مکانی دور را دارید، مناسب تر است که از اتوبار هایی که خدمات حمل بار به شهرستان را ارائه می دهند استفاده نمایید. از شرکت های باربری تهران و ارائه دهنده خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه با تجربه به منظور راحتی خود یاری بگیرید.

نکات اسباب کشی


در نظر گرفتن همه این نکات می تواند در سامان دادن یک اثاث کشی راحت و سریع تاثیر زیادی داشته باشد. چنین شرکت هایی با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات مناسب قادر هستند کلیه اثاثیه مشتریان را با خیالی آسوده و در کوتاه ترین زمان جابجا نمایند. به کار گیری فرایند حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون برای افرادی که قصد جابجایی اثاثیه زیادی را دارند بهترین انتخاب است که چنین خدماتی را برخی از شرکت های باربری تهران همچون اتوبار تیک بار انجام می دهد.


3- نسبت به اثاث کشی و حمل و نقل اثاث و حجم وسایل دید کاملی داشته باشید

این برآورد ممکن است شامل زمان و مکان جابجایی باشد و یا شامل مسائل مالی. بسته بندی اثاثیه منزل و اداره از مهم ترین مسائلی است که وقتی شما بخواهید اثاث خود را جابه جا کنید باید به آن توجه کنید. به چه تعداد جعبه، کارتن یا بسته های اسباب کشی با چه اندازه و جنسی نیازمند هستید؟ "برقراری ارتباط با شرکت باربری تهران معتبر و توضیح تمام ملزومات و خواسته ها قبل از رزرو خدمات اثاث کشی یکی از لازمه ها است.


علاوه بر این می توانید انواع مشاوره را در این زمینه از شرکت های خدمات باربری تهران دریافت کنید. این مشاوره ها می تواند همراه اطلاع رسانی درباره این شرکت هر مورد اضافه وزن (به عنوان مثال یک پیانو و یا گاز و یخچال ساید بای ساید)، محدودیت های دسترسی (آسانسور غیر باربری، راه پله های کم عرض، در ورودی باریک) را شامل و اینکه آیا شما احتیاج به کمک با جداسازی قطعات یا سر هم کردن مبلمان دارید یا نه باشد. بهترین راهکار برای بسته بندی و حمل اثاثیه استفاده از خدمات شرکت های باربری تهران می باشد.


4- انتخاب ماشین باربری مناسب

اگر شما در حال نقل مکان یا اثاث کشی در یک فاصله کم هستید، احتمال دارد ساده تر قادر به رزرو و انتخاب وسیله جابجایی مناسب باشید. هرچند باید اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی کامیون یا وسیله اسباب کشی برای حجم اثاث خود در نظر گرفته اید. انتخاب خودرو های باربری ایده آل برای حجم زیاد از اثاث یا وسایل حساس و در معرض خطر با در نظر گرفتن جابجایی مسافت های زیاد کار بسیار سخت خواهد بود که نیاز به دقت و تجربه بالا دارد. در این مواقع کمک گرفتن از افراد وارد و متخصص درباره این موضوع یکی از اساسی ترین نیاز ها می باشد. شرکت باربری تهران تیک بار با ارائه خدماتی همچون حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون کلیه مشکلاتی انجام این امور را برای مشتریان خود ساده نموده است.

نکات باربری


5- انتخاب بسته بندی های ایده آل برای اثاث کشی ازقبیل سایز و جنس

انتخاب جنس و تعداد و اندازه بسته و کارتن ها برای اثاث کشی مانند انتخاب نوع وسیله حمل و نقل نقش بسیار مهمی دارد. نوع و تعداد کارتن ها می بایست بر اساس سایز وسایل در جابه جایی، جنس، آسیب پذیری، مسافت و نوع مسیر جابجایی و مواردی از این قبیل انتخاب شود. علاوه بر این روش بسته بندی اثاثیه منزل و اداره در اسباب کشی و همچنین باز کردن دوباره آنها نقشی مهم ایفا می کند. فراموش نکنید که باید از برچسب های اطمینان و اتیکت های گوناگون برای بسته بندی اثاثیه استفاده گردد. تیم های مجرب بسته بندی و حمل اثاثیه باربری تهران با در نظر گرفته کلیه موارد فوق بهترین انتخاب برای انجام این فرایند می باشند.


6- سازمان دهی و چیدمان اثاث بسته بندی شده در وسیله نقلیه برای جابجایی

از دیگر نکات مهم در حمل و نقل، چیدمان درست و تخصصی اسباب ها و کارتن های مختلف برحسب اندازه، نوع و مسافت حمل و نقل درون وسیله نقلیه می باشد. برای مثال وسایل چوبی مثل مبلمان بهتر است در کنار وسایل نوک تیز قرار داده نشوند تا خراب نشوند یا در میان وسایل از ضربه گیرهای مخصوص اثاث کشی استفاده کرد.


بطور کلی با رعایت موارد فوق می توانید تا حد زیادی از آسیب به لوازم منزل یا اداره و شرکت خود هنگام جابجایی بکاهید. با استفاده از خدمات مشاوره ای و همچنین خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه شرکت های باربری تهران همچون اتوبار تیک بار، حمل و حتی چیدن اثاث منزل با خیالی آسوده و با کمترین خستگی و اضطراب به سرانجام خواهد رسید و بدین گونه از نقل مکان به محل جدید بیشترین لذت را خواهید برد.