بسته بندی گاو صندوق قبل از حمل

با توجه به مقالاتی که تا به حال درباره بسته بندی وسایل مختلف توضیح داده شد است می توان این نتیجه را گرفت که این مرحله از باربری از اصلی ترین مراحل است.

اما بعضی از وسایل بدلیل وزن و یا اندازه نیاز به مهارت خاصی برای بسته بندی و جا به جایی دارند.

با توجه به توضیحاتی که گفته شد احتمالا حدس زده اید که آن ها کدام وسایل هستند.درست است وسایلی مانند گاز ، یخچال ، ماشین لباسشویی، پیانو و ... که علاوه بر دقت در حمل و نقل نیاز به دقت ویژه در هنگام بسته بندی نیز دارند. این نوع بسته بندی ها از جمله تخصص های شرکت باربری و اتوبار تیک بار می باشد.


قبل از حمل گاو صندوق


برای جا به جا کردن گاو صندوق نیاز به اطلاعاتی داریم. چون حمل آن کار هرکسی نیست و وزن آن به گونه ای است که هرکسی قادر به جا به جایی آن نخواهد بود و همچنین ممکن است بسیار خطرناک باشد.

   حمل گاوصندوق در باربری

تجربه و تخصص باربری تیک بار در این جا به کار خواهد آمد و با پیشرفته ترین ابزار ها این کار را برای شما انجام می دهد. کافی است با مشاورین ما تماس گرفته و از تجربه ما بهره مند شوید.


امنیت

بر اساس کارایی گاو صندوق و ماهیت آن و بدلیل این که ممکن است مهمترین و ارزشمدترین دارایی های یک فرد در داخل گاو صندوق شخص باشد اولویت اول در باربری تیک بار حفظ امنیت آن است.

برای جابجا کردن گاو صندوق هایی با ابعاد کوچک مشکلی نیست و با آموزش های ما می توان به راحتی آن ها را جا به جا کرد اما اگر گاو صندوقی با ابعاد بزرگتر داشتید که وزن زیادی دارد جابجایی آن را به ما سپرده تا بدون مشکل و دردسر گاو صندوق شما را به مکانی دیگر منتقل کنیم.


مشکل در جا به جایی گاوصندوق

مطمئنا تا این جا از خطرات جانی و صدمه دیدن در هنگام جابجا کردن گاو صندوق با خبر شده اید و متوجه لزوم جابجا کردن آن ها توسط متخصصان شده اید. اما در برخی موارد ممکن است نیازی به خدمات شرکت حمل باز نباشد، این موارد بیشتر در مورد گاوصندوق های کوچک صدق می کند:

·         جا به جا کردن گاو صندوق در یک اتاق به نقطه ای دیگر از همان اتاق

·         تغییر مکان گاو صندوق از محل کار یا منزل از اتاقی به اتاق دیگر

·         در صورتی در گذشته این کار را انجام داده اید و اطمینان کامل از این که بدون هیچ خطری می توانید آن را جابجا کنید.

·         امکان دارد بتوانید با کمک دوستان قابل اعتمادتان از پس جا به جایی گاو صندوق برآیید.

بهرحال مسئله جابجایی گاوصندوق در هنگام باربری آنقدر پیچیده است که تقریبا باید گفت راه حل خانگی برای حمل آن وجود ندارد و حتما لازم است از افراد آموزش دیده و ابزار مخصوص استفاده گردد.


شاید به نظر برسد که هزینه باربری گاوصندوق و حمل آن زیاد است اما توجه داشته باشید، به دلیل خطرات و پیچیدگی های این کار، ممکن است بعدها مجبور شوید هزینه بیشتری بدلیل آسیب های جسمی یا آسیب به دیگر لوازم منزل، بپردازید.

باربری و اتوبار تهران تیک بار این آمادگی را دارد تا با کمترین هزینه، مسئولیت جابجایی و حمل گاوصندوق شما را به عهده بگیرد.