حشرات ریز مانند مورچه، سوسک و ... غالبا باعث ایجاد ناراحتی و مزاحمت برای انسان ها می شوند و از بین بردن آنها این دغدغه را بیشتر می کند.

از بین بردن حشرات طی اسباب کشی به منزل یا محل کار جدید امر بسیار مهمی است. قطعا هیچکس دوست ندارد حس لذت بخش نقل مکان به یک مکان نو و جدید را با دیدن حشراتی مانند سوسک برای خود خراب کند. پس با توجه به این موضوع باید چاره ای اندیشید!


شرکت باربری تهران تیک بار در این مقاله راه هایی جهت از بین بردن این حشرات موذی در اختیار شما قرار خواهد داد:

·  پیش از مرحله باربری و اسباب کشی به خانه یا محل کار جدید می بایست آنجا را تمیز کنید.

·  وسایلی که قرار است به مکان جدید منتقل شوند نیز حتما باید تمیز کرده و به خوبی آنها را گردگیری کنید زیرا در غیر این صورت  ممکن است 2 احتمال برای شما اتفاق بیفتد:


1. سوسک ها و یا سایر حشرات از مکان قدیم با وسایل شما به مکان جدید بیایند.

2. اگر پیش از منتقل کردن اسباب ها به مکان جدید آنجا را به خوبی تمیز نکنید ممکن است سوسک ها برای پنهان شدن به داخل کارتن های وسایل رفته و در این صورت کار از بین بردن آن ها برای شما بسیار سخت خواهد شد و علاوه بر آن وسایل شما را آلوده می کنند.


·   بهترین زمان برای انجام سم پاشی پیش از وارد شدن و اسباب آوردن به مکان جدید می باشد. چون علاوه بر اینکه وسایل از آلوده شدن به سم و حشرات مصون می مانند بلکه بوی سم شما را اذیت نخواهد کرد. همچنین اثر سم در طی رفت و آمد ها و استفاده از آب و ... اثر خود را از دست نخواهد داد .

·  نکته مهم دیگر آن است که پس از سم پاشی اگر تمامی در ها و پنجره ها بسته بماند اثر سم بیشتر می شود و مدت زمان بیشتر برای از بین بردن حشرات باقی خواهد ماند. که تنها زمانی قابل انجام است که محل جدید هنوز خالی باشد.