زمانی که جهت اسباب کشی به منزل جدید آماده شدید و با یک شرکت معتبر و حرفه ای در زمینه باربری تهران تماس گرفتید، بهتر است یک سری اقدامات کاملا پایه ای و مهم را انجام دهید تا در زمان اسباب کشی دچار مشکل و ناراحتی نشوید.این مشکلات شامل آسیب های جسمی و صدمات فیزیکی و یا خسارت به اسباب و اثاثیه می شود.یکی از این اقدامات ، چیدمان درست و اصولی لوازم منزل در خانه جدید است. همچنین در صورت نیاز باید در اسرع وقت نسبت به تهیه و خریداری برخی وسایل و لوازم مورد نیاز در منزل جدیدتان اقدام کنید.همچنین پیش از اسباب کشی می بایست اقدام به بسته بندی اثاثیه منزل توسط شرکت های باربری تهران نمود.


در ادامه توضیحاتی در خصوص مسائل مربوط به پس از اسباب کشی به محل اسکان جدید خواهیم داد:


پیش از مستقر شدن و اسباب کشی در خانه جدید:

بهتر است قبل از آوردن وسایل به منزل جدید، از سلامت لوله ها و شیرهای آب، سیم های برق، سالم بودن لوله های گاز و نداشتن نشت، شوفاژ ها و سیستم گرمایشی و سرمایشی (مانند کولر یا اسپلیت) ، سالم بودن شیشه های پنجره ها، تمیز و سالم بودن ظاهر دیوارهای خانه جدید اطمینان حاصل کنید.


اهمیت این امر به خصوص زمانی پر رنگ تر و مهم تر می شود که آن شخص قصد حمل بار به شهرستان و یا استفاده از خدمات باربری تهران و یا اتوبار تهران منتها در مکانی با فاصله نسبتا زیاد از خانه اصلیش دارد. بدلیل طولانی بودن مسیر راه، این افراد بهتر است از قبل از سالم بودن موارد نامبرده در منزل جدیدشان از قبل کاملا مطمئن شوند.


تصور کنید شما از شهری مانند تهران می خواهید به کرج اسباب کشی کنید و منزل جدیدتان دچار مشکلات اساسی است از جمله لوله های آب ترکیده که چکه می کنند، چاه فاضلاب گرفته و دیوارهایی که کثیف و گچ شان ریخته. مسلما چنین خانه ای پیش از اسباب کشی باید تحت تعمیر قرار بگیرد.برخی از خدمات اسباب کشی نیز امروزه توسط باربری تهران برای محل اسکان جدید انجام می شود که برای اطلاع از این موضوع می توانید با شرکت های باربری تهران مشورت نمایید.

باربری تهران

در زمان اسباب کشی کارهای چیدمان لوازم منزل را به ترتیب اولویت انجام دهید:

وسایل سنگین تر و مهم تر مانند مبلمان، فرش ها، میز نهارخوری، تختخواب یا کمدها در همان روز اول اسباب کشی در جای خود (مثلا در پذیرایی یا اتاق های خواب) به دقت گذاشته شوند.می توانید از شرکت های باربری تهران خواهان انجام این خدمات به خصوص اسباب و اثاثیه سنگین باشید.لوازمی که وزن کمتری دارند و می توان بعدا سر فرصت، آن ها را سر جایشان گذاشت (مانند کامپیوتر، تلویزیون، میز و صندلی ها) را در موقع مناسب می توان آن ها را در محل های جدید قرار داد. برای این بخش از کار چندان عجله نکنید.این کار را می توان پس از اتمام خدمات باربری تهران انجام داد.


جلوگیری از گم شدن اسباب و اثاثیه

دقت کنید که هنگام اسباب کشی، لوازم شما گم نشوند و اگر از تعداد زیادی کارتن و یا جعبه برای حمل شان استفاده کردید، می توانید با دسته بندی لوازم ، هر بخش از آن ها را در کارتن های خاصی گذاشته و روی کارتن کاغذ یا برچسبی بچسبانید و نوع لوازم را بنویسید تا بعدا برای چیدن در محل های جدید اشتباه نشود و یا دچار سردرگمی نشوید. (مثلا روی یک بسته بنویسید لوازم آشپزخانه یا وسایل حمام، کتاب و...)


قرارگیری وسایل ضروری در سر جای خود

بعضی از وسایل باید سریع تر در محل جدید نصب شوند چرا که استفاده از آن ها ضروری است. یخچال و فریز و یا لباسشویی (و اگر جابجایی در فصل تابستان انجام می شود نصب کولر یا اسپلیت) بهتر است در همان ساعت های اولیه انجام شود، چون این وسایل جزء ضروری ترین وسایل خانه هستند. اهمیت نصب سریع یخچال و فریز از آن جهت است که در صورتی که مدت زیادی این دستگاه ها به برق نباشند، ممکن است موادغذایی درون آن ها کم کم خراب شده و مجبور شوید تا برای خرید مجدد مواد غذایی مورد نیازتان مجددا به خرید رفته و ساعت ها وقت بگذارید.

اسباب کشی


با توجه به وزن بالایی که این وسایل دارند ، بهتر است جابجایی آن ها در محل مورد نظر را بر عهده شرکت های باربری تهران قرار دهید.وسایلی همچون یخچال پس از ایجاد تکان و جابجایی می بایست تا مدت زمانی از روشن و استفاده کردن آن ها اجتناب شود.به همین منظور تنها کافی است این وسیله در جای مورد نظر خود توسط باربری تهران قرار گیرد و سپس و پس از گذشت مدت زمانی اقدام به استفاده شود.


بررسی سلامت پریز های برق

هنگام نصب لوازم برقی در خانه جدید ، حتما حواس تان به پریز های برق و سالم بودن آن ها بکنید. در هر صورت استفاده از دوشاخه و حفاظ های برق را قویا توصیه می کنیم.


جابجایی و باز کردن بسته بندی حاوی ظروف و شکستنی ها

هنگام چیدن لوازم شکستنی مانند کاسه و بشقاب ها در آشپزخانه اصلا عجله نکنید. شاید نیاز به شستشو داشته باشند و حتی در غیر اینصورت هم حواس تان باشد که با عجله و حواس پرتی، آن ها را نشکنید. همچنین برای جابجایی چنین اقلام و کارتن هایی بهتر است به جای جابجایی آن ها توسط شرکت های باربری تهران ، خود شما این کار را انجام دهید.

در پایان می توان به این نتیجه رسید که غیر از انتخاب یک شرکت مطمئن باربری تهران ، نیاز است که برخی کارها را نیز خودتان انجام داده و بررسی های اولیه را انجام دهید تا از بروز مشکلات آینده جلوگیری نمایید