شاید پس از خواندن مقالات ما بالاخره این سئوال برایتان پیش بیاید که جهت استفاده از خدمات باربری تهران (و یا همان اتوبار تهران) و یا حمل بار به شهرستان قیمت خدمات اسباب کشی چقدر است؟ جهت اینکار چه هزینه ای باید پرداخت شود؟

برای اطلاع از قیمت های دقیق به صفحه هزینه هایباربری مراجعه فرمایید


خوب بیایید به اتفاق قدم به قدم این مسیر را مرور کنیم تا بتوانیم به یک جمع بندی مناسب برسیم:

در ابتدا باید ببینیم که چه وسایل و تجهیزاتی برای اسباب کشی مورد نیاز است و چنین وسایلی چقدر هزینه دربر دارند؟ مسلما باید هزینه ای جهت خرید جعبه و کارتن اسباب کشی و همچنین نوار چسب کافی برای چسباندن آنها در درجه اول تهیه کنید. البته بیشتر شرکت های باربری خودشان هم این کار را انجام می دهند و می توانید بسته بندی اثاثیه خود را به آنها بسپارید که هزینه ای جداگانه دارد.بنابراین هنگام محاسبه هزینه باربری لازم است بخش بسته بندی را هم در محاسباتتان دخیل نمایید.

پس از بسته بندی و زمانی که آمادگی لازم را برای شروع اسباب کشی داشتید، می توانید با یکی از شرکت های اتوبار تهران تماس گرفته و جهت ادامه کار و حمل وسایل تان به مقصد جدید، هماهنگی های اولیه را انجام دهید.

حال نکته مهم اینجاست که از کدام شرکت باربری تهران می خواهید این خدمات را دریافت کنید و اینکه مقصد شما کجاست و در چه ایامی این کار را می خواهید انجام دهید (ابتدای هفته، وسط یا در تعطیلات آخر هفته) از طرف دیگر به این نکته هم توجه داشته باشید که نوع ماشین مورد نیاز اسباب کشی (وانت یا کامیون) و تعداد کارگرهای لازم (در مواردی اگر نیاز به کمک راننده باشد، هزینه بیشتری محاسبه می شود) هم در این معیار کاملا دخیل هستند.

معمولا قیمت کامیون جهت اسباب کشی از وانت، گرانتر است و قیمت کامیون های مسقف از کامیون های روباز نیز بیشتر است. همچنین ممکن است که از کارگران چند بار جهت این کار استفاده شود (یعنی چندین بار به محل قبلی رفته و هر بار با بخشی از بار و یا اثاثیه به محل جدید بروند) که خود این امر هم موجب بالاتر رفتن دستمزد درخواستی آنها و در نهایت بیشتر شدن هزینه ها می شود.

همچنین تعرفه خدمات حمل بار به شهرستان هم برای شهرهای مختلف و با استفاده از کامیون ها یا وانت بار در هر حالت ممکن است متفاوت باشد. البته نرخ شرکت های اتوبار هم ممکن است، در این زمینه تا حدودی با یکدیگر فرق داشته باشند.


بنابراین در مورد تعیین هزینه باربری نکات زیر را باید در نظر گرفت :

·  لوازم و ابزار بسته بندی یا هزینه انجام بسته بندی توسط شرکت باربری

·  نوع ماشین و خودرویی که برای انجام اسباب کشی با حمل بار استفاده می شود

·  تعداد دفعاتی که که لازم است خوردرو بین مبدا و مقصدِ باربری رفت و آمد نماید

·  مسافت مبدا باربری تا مقصد ( حمل بار در داخل تهران یا حمل بار برون شهری)

·  تعداد کارگران مورد نیاز باربری برای حمل بار

·  تعداد طبقات مبدا و مقصد که کارگران باید جابجایی بار را در آنها انجام دهند

·  تعداد دفعات رفت و آمد کارگران باربری بین مبدا و مقصد جهت بارگیری و چیدن بار.

·  نیاز به کمک کارگران برای چیدن و بازکردن لوازم در منزل یا محل کار جدید (خدمات VIP)


جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از قبل با شرکت باربری مورد نظرتان هماهنگ کرده و در مورد کلیه هزینه ها از آنها بپرسید.