یکی از نکاتی که شرکت های باربری تهران باید به آن توجه کنند ارائه خدمات گوناگون برای جلب رضایت مشتریان می باشد. این بدان معناست که این شرکت ها به جز ارائه خدمات اصلی، جهت رفاه حال مشتریان خود می بایست خدماتی نظیر حمل بار به شهرستان، بسته بندی و حمل اثاثیه و... را ارائه دهند تا مشتریان بتوانند از این خدمات بهره ببرند. حمل بار به شهرستان یکی از مهم ترین خدمات شرکت های باربری تهران می باشد که با باربری داخل استان تهران تفاوت هایی دارد و باید به آن توجه داشت. در این مقاله به بررسی این تفاوت ها و دلایل آن خواهیم پرداخت.


در ابتدا برخی از خدمات باربری تهران تیک بار را به شما بطور خلاصه معرفی می کنیم تا با آشنایی بیشتر نسبت به این شرکت به تفاوت های حمل بار به شهرستان با حمل بار در تهران بپردازیم.


در ابتدا باید بدانید که بنا به اینکه محل سکونت شما و یا محل جدیدی که قصد اسباب کشی و حمل اثاثیه مورد نظرتان را به محل جدید دارید، نوع استفاده از خدمات باربری تهران متفاوت است. از این لحاظ ما 5 نوع باربری (در ایران) داریم:

· اسباب کشی داخل تهران

· حمل بار به شهرستان از مبدا تهران

· حمل بار از شهرستان به تهران

· حمل بار از شهرستان به تهران

· حمل بار به خارج از کشور

حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون


اسباب کشی داخل تهران یکی از خدمات ثابت شرکت های باربری تهران است که بر اساس محدوده و مناطق مختلف می توانید اقدام به اسباب کشی، بسته بندی و حمل اثاثیه خود نمایید. در این روش حمل بار و اثاثیه در محدوده خاصی صورت می گیرد. به طور مثال جهت اسباب کشی از مناطق غربی تهران به سایر مناطق می توانید از خدمات باربری غرب تهران مجموعه تیک بار استفاده نمایید. شاید تنها مسئله اساسی در این بین برای باربری تهران، ساعت های شلوغی و ترافیک باشد که رانندگان شرکت های باربری غرب تهران با علم بر دسترسی ها می توانند در سریع ترین زمان ممکن اسباب و اثاثیه شما را به مقصد مورد نظر برسانند. برای انجام این کار کافیست با آگاهی از روش های انتخاب شرکت باربری قابل اطمینان شرکت مورد نظر خود را که در زمینه باربری تهران فعال است انتخاب کرده و سپس با آگاهی از بهترین روش برای اثاث کشی اقدام به انجام این کار نمایید.


اسباب کشی و حمل بار در تهران:

مزایا: وجود شرکت های باربری درجه یک در تهران که خدمات متعددی از جمله بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت، اجاره انبار در تهران و یا اجاره کانتینر در غرب، شمال و سایر مناطق تهران، ارائه بارنامه و بیمه باربری و... را ارائه می دهند، اطمینان از وجود کارگران و پرسنل حرفه ای، داشتن امکانات و تجهیزات مناسب (از جمله ماشین های مناسب باربری مثل انواع خاور و یا وانت بار و غیره) از جمله مزیت های یک شرکت حمل بار و باربری تهران می باشد.


معایب: شاید تنها عیب یا ایراد در واقع ترافیک و گاهی شلوغی تهران در برخی ساعت های روز است که البته جهت برطرف کردن این مشکل نیز بهتر است در ساعت هایی که خیابان های تهران خلوت تر هستند، اقدام به اسباب کشی کنید. با توجه به آشنایی رانندگان شرکت های باربری تهران نسبت به این موضوع می توانید جهت تعیین زمان اسباب کشی با شرکت های باربری تهران مشورت نمایید.


حمل بار به شهرستان از مبدا تهران یا بلعکس

در این 2 حالت (چه مبداء تهران باشد و چه مقصد) باید توجه داشته باشید که مسیر شما طولانی تر از دو مورد گفته شده بالاست. به همین دلیل حساسیت در مورد ایمنی بارها و اثاثیه بیشتر است. این امر زمانی مهم تر نیز می شود که شهرستان مورد نظر در جایی بسیار دورتر از تهران است. از این رو می بایست حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون انجام شود و همچنین استفاده درست از طناب، زنجیر، لایه های پلاستیک (به خصوص جهت پوشاندن روی وانت بار) و ابزارهای بسته بندی و حمل اثاثیه جهت ایمنی وسایل در ماشین، اهمیت دارد. همچنین حرفه ای بودن راننده بدلیل اینکه ماشین و یا وانت پر از وسیله را در جاده های خارج از شهر می راند و باید آنها را به سلامت به مقصد برساند.


اسباب کشی و حمل بار در شهرستان:

مزایا: بدلیل خلوت بودن خیابان ها، احتمالا کمی سریع تر می توانید به مقصدتان برسید. همچنین در صورت وجود دوستان و آشنایان مورد اعتماد، می توانید بیشتر روی کمک آنها حساب کنید. انتخاب یک اتوبار ایده آل جهت حمل بار به شهرستان می بایست در اولویت این امر قرار گیرد. حمل بار از شهرستان به تهران همچون حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون و یا وانت قابل انجام می باشد و بر اساس نیاز مشتری به منظور اطمینان از سلامت اثاثیه می توان اقدام به انتخاب ماشین های حمل بار مسقف نمود. وجود رانندگان حرفه ای در زمینه حمل بار به شهرستان جز مزیت های این کار در شرکت های باربری مطمئن می باشد که با عمل کامل از مسیر قادر به جابجایی و حمل اثاثیه شما به مقصد می باشند.


معایب: برای پیدا کردن یک شرکت مناسب خدمات اتوبار و حمل بار به شهرستان، باید وقت بیشتری بگذارید. همچنین بدلیل اینکه برخی از این شرکت ها تجربه حرفه ای کمتری از شرکت های مشابه در تهران دارند، در مواردی نیاز است که هنگام اسباب کشی و حمل بار، بیشتر بر کار پرسنل آنها نظارت کنید (به خصوص زمانی که لوازم شکستنی و یا اشیاء هنری و یا قیمتی را نیز می خواهند جابجا کنید)

حمل بار به شهرستان


تفاوت های باربری تهران و حمل بار به شهرستان

1. عمومان حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون انجام می شود ولی برای باربری تهران می توان از ماشین های حمل بار کوچکتر نیز استفاده کرد.

2. رانندگان حمل بار به شهرستان می بایست مهارت بیشتری نسبت به رانندگان داخل حمل بار در داخل شهر داشته باشند.

3. با توجه به طولانی تر بودن مسیر، بسته بندی و حمل اثاثیه برای انجام فرایند حمل بار به شهرستان می بایست با دقت بیشتری انجام گیرد.

4. انتخاب بهترین مسیر و آگاهی از شرایط جوی در جاده ها و همچنین اطلاع از باز بودن جاده ها به منظور حمل بار به شهرستان می بایست صورت گیرد که این موضوع در باربری تهران وجود نخواهد داشت.

5. حمل بار به شهرستان با وانت قابل انجام می باشد اما استفاده از روکش هایی جهت محافظت از اسباب و اثاثیه و جلوگیری از بروز خطر برای انجام این کار الزامی می باشد در صورتی که در باربری تهران با توجه به کوتاه بودن مسیر انجام این کار الزامی نمی باشد.