اسباب کشی و جابجایی وسایل و لوازم شرکت ها و ادارات، کاری سخت و زمانگیر بنظر می رسد. اما در اینجا 5 راهکاری را به شما نشان می دهیم که با استفاده از خدمات شرکت های باربری تهران ، بهترین استفاده را در زمینه خدمات بسته بندی و همچنین خدمات اسباب کشی شرکت و یا اداره خود ببرید و براحتی جابجایی وسایل شرکت و اداره را بدون دردسر، بدون صرف هزینه زیاد و بطور مطمئن انجام بدهید. به یاد داشته باشید که در هنگام اسباب کشی و حمل بار شرکت ها و اداره ها هم مانند اثاث کشی منزل مسکونی باید اصول اسباب کشی را رعایت کنید.

توصیه می کنیم که این پنج تکنیک و روش جابجایی و اسباب کشی شرکت و یا اداره خود را انجام دهید تا بتوانید بهترین نتیجه را از اسباب کشی با شرکت های اتوبار تهران ببرید.

1) استفاده از جعبه و کارتن

معمولا بسیاری از شرکت ها در انبار خود تعدادی از جعبه های حمل فایل ها و پرونده های مربوطه را دارند. اما در غیر این صورت همانند اسباب کشی منازل، اینجا هم توصیه می شود که از جعبه و کارتن اسباب کشی برای این منظور استفاده شود. در این جعبه ها می توان پرونده ها و پوشه های شرکت یا اداره، کتاب و یا سایر لوازم را گذاشت و بسته بندی کرد.

جالب است که بدانید در برخی از کشورهای جهان، جعبه های مخصوصی در ادارات و شرکتها جهت جابجایی وسایل و لوازم کارمندان و پرسنل آنها مورد استفاده قرار می گیرد که به آنها "توت" (Tote) گفته می شود که در واقع نوعی جعبه جهت جابجایی وسایل و فایل های اداری است.

2) خالی کردن فایل ها:

قبل از اینکه با پرسنل شرکت های اتوبار تهران جهت باربری و اسباب کشی شرکت تماس بگیرید، فایل ها و پوشه ها را از جای خود بیرون آورده و آنها را آماده جابجایی کنید. همانطور که در بخش بالا نوشتیم تمام پوشه ها، فایل ها و پرونده های شرکت را آماده کنید و در جعبه ها و کارتن های مخصو ص بسته بندی لوازم در اسباب کشی قرار دهید. البته همانطور هم که قبلا اشاره کردیم، در صورتی که از این دست کارتن ها در شرکت و یا اداره به تعداد مورد نیاز ندارید، می توانید ازهر یک از شرکت های باربری تهران که با آنها قرارداد می بندید بخواهید که کارتن و یا جعبه های مورد نیاز شما را تامین کرده و در اختیار شما و همکارانتان بگذارند.

بسته بندی لوازم شرکت


3) دقت در بسته بندی کامپیوترها:

یکی از نکات مهم برای جابجایی و حمل بار ادارات و شرکتها، نقل و انتقال لوازم کامپیوتری و الکترونیکی آنها از قبیل کامپیوتر و فکس و پرینتر است. بسته بندی این دستگاه ها در زمان ارائه خدمات شرکت های باربری تهران جهت جابجایی و اسباب کشی شرکت ها و اداره ها مهم است. به خصوص مانیتور کامپیوتر ها و لپ تاپ ها که شکستنی و حساس است و بنابراین باید در جعبه ها و کارتن های مخصوص خود گذاشته شوند. هنگام گذاشتن دستگاه های فکس و بخش های کامپیوترها (اعم از مانیتور، کیس و یا صفحه کلید) بهتر است در جعبه های آنها از موادی مانند فوم و یا پلاستیک پر شود تا میزان ضربه وارده به آنها در طول اسباب کشی و جابجایی، به حداقل برسد. البته این را بخاطر داشته باشید که یک کارگر حمل بار حرفه ای و با تجربه شاغل در شرکت های اتوبار تهران، به خوبی از پس این کار بر می آید و به اهمیت چنین مواردی کاملا واقف است.

4) آماده سازی و داشتن طرح مشخص:

بهتر است قبل از شروع به جابجایی و حمل لوازم و وسایل شرکت یا اداره، طرح و نقشه دقیقی از اینکه هر یک از وسایل و لوازم شرکت در کجا قرار داده شوند، داشته باشید. برای این منظور باید چند اقدام را انجام دهید: اول اینکه محل جدید شرکت یا اداره خود را پیش از اسباب کشی و جابجایی ، از قبل آماده و مرتب کنید. دوم اینکه محل جدید هریک از لوازم و وسایل را از قبل آماده و مشخص کنید. (به نکات مهم قبل از اسباب کشی توجه داشته باشید) به خصوص برخی از لوازم و اشیاء حساس و مهم یک شرکت و اداره که باید به بهترین نحو ممکن به محل جدید حمل و هنگام انتقال آنها به مکان جدید، باید موارد مهمی در نظر گرفته شود. برای مثال: حمل گاوصندوق توسط باربری. در چنین مواردی حتما از قبل با پرسنل آن شرکت اتوبار و باربری تهران هماهنگ کنید.

لازم است از قبل مشخص کنید مثلا میز کنفرانس در کدام اتاق  محل جدید قرار می گیرد یا پرینتر و میزهای کارمندان و منشی ها قرار است کجا باشد.آماده سازی دفتر کار جدید بسیاری از زحمت های آینده پس از حمل بار را کم می کند ، نصب دستگاه سانترال ، ویدئو پروژکتور یا دستگاه های حضور و غیاب بهتر است پیش از نقل مکان به محل جدید انجام گیرد.

5) چسباندن برچسب روی کارتن ها و جعبه ها:

برخی اقدامات مانند نوشتن محتویات کارتن ها و جعبه ها روی آنها جهت مشخص کردن نوع بار و مقصد هر کدام، می تواند کمک بزرگی به شما و همکارانتان باشد. توصیه می کنیم حتما همانند اسباب کشی و حمل بار خانه ها، جهت جابجایی و انتقال وسایل شرکت و اداره به محل جدید، روی هر یک از بسته ها و جعبه ها، بنویسید که محتوای درون آنها چیست. حتی می توانید جهت راحت تر شدن این کار، از برچسب های رنگی استفاده کنید و با کارگران حمل بار شرکت اتوبار تهران مورد نظرتان، هماهنگ کنید و به آنها مسیر هر یک از جعبه ها و کارتن های حاوی وسایل و لوازم را یادآوری کنید. علاوه بر اینها، می توانید از شماره گذاری هم استفاده کنید برای مثال کامپیوترهایی که به سالن اصلی محل جدید شرکت یا اداره حمل می شوند، را با شماره های PC1 ، PC2 و ... الی آخر مشخص کنید. شما می توانید حتی در صورت نداشتن برچسب مناسب به اندازه کافی جهت چسباندن و نصب بر روی جعبه ها و کارتن های اسباب کشی، از تکه های کاغذ استفاده کنید. در اینصورت حتی می توانید درشت بر روی آنها محتوای کارتن و محل قرارگیری آن را بنویسید.  

شرکت اتوبار تهران تیک بار سالها تجربه در زمینه حمل اثاثیه منزل و شرکت و همچنین حمل بار به شهرستان، در زمینه حمل و جابجایی اسباب و لوازم شرکتها و اداره ها در خدمت مدیران و کارکنان گرامی آنهاست.