یکی از مسائلی که شاید برای اغلب افراد اتفاق بیفتد اسباب کشی و جابجایی از مکان قبلی به مکانی جدید در همان محدوده سکونت قبلی می باشد. بسیاری از افراد به دلیل عادت به محل زندگی قبلی خود در هنگام نقل مکان تمایل به سکونت در همان محله را دارند که برای انجام حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی نیازمند شرکت باربری هستند. امروزه باربری تهران آماده ارائه خدمات حتی برای کمترین مسیر ها می باشد که این دسته از افراد می توانند کلیه نیازهای خود اعم از بسته بندی اثاثیه منزل و حمل بار خود را به آن ها بسپارند. بنابراین بهترین راه برای آسان شدن این کار استفاده از خدمات اتوبار ها می باشد. اما در صورتی که خود قصد انجام این کار را داشته باشید به منظور انجام فرآیند جابجایی بهتر از نکات زیر را در نظر بگیرید.


به طور کلی فرآیند اسباب کشی برای بسیاری از افراد فرآیندی استرس زا می باشد.اما در صورتی که راه و روش های اسباب کشی اصولی را در نظر گرفته باشید می توانید این کار را به یک اسباب کشی آسان و خاطره ای شیرین بدون هرگونه مشکل مبدل سازید.

باربری تهران


انجام جابجایی به صورت تدریجی

به دلیل کوتاهی مسیر ها در این نوع اسباب کشی می توانید به جای استفاده از ماشین های حمل بار بزرگ همچون خاور ، از اتومبیل های کوچکتر مانند وانت بار یا نیسان استفاده نمایید. به دلیل کوتاه بودن مسیر رفت و آمد جهت حمل بارهای سنگین همچون یخچال ، مبلمان و... استفاده از وانت یا نیسان گزینه بهتری برای جابجایی است و برای جابجایی اسباب های کوچک تر می توانید از اتومبیل خود استفاده نمایید. شما می توانید به منظور عدم هرگونه آسیب به وسایل خاص و گران قیمت خود ، آن ها را در اختیار شرکت باربری سپرده و پس از انجام بسته بندی اثاثیه با استفاده از وسایل مجهز ، اقدام به حمل بار های شما بدون هرگونه آسیب نمایند.سایر وسایل خرد و کوچک را می توانید به وسیله اتومبیل خود انتقال دهید.


البته در صورتی که قصد حمل بار با اتومبیل شخصی خود را ندارید و یا آن را در اختیار ندارید می توانید وسایل بزرگ و سنگین را با یک کامیون و سایر وسایل کوچک را با نیسان وانت جابجا نمایید. انجام اسباب کشی با استفاده از این روش باربری تهران می تواند گزینه مناسب چه از نظر هزینه و چه نظر مدت زمان اثاث کشی محسوب گردد.


بسته بندی اثاثیه به صورت اصولی

در صورتی که قصد انجام جابجایی اسباب و اثاثیه را به صورت شخصی داشته باشید جهت اطمینان از عدم هرگونه آسیب به آن ها می بایست از روش های بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل به شیوه اصولی استفاده نمایید.شرکت های باربری تهران همچون اتوبار تیک بار قادر به انجام خدمات بسته بندی اثاثیه به صورت اصولی و با استفاده از تجهیزات مخصوص می باشد تا با انجام این کار در طول مسیر از هرگونه آسیب به اسباب و اثاثیه جلوگیری به عمل آید.


برنامه ریزی راحت تر در اسباب کشی با مسیر های کوتاه

یکی از نکات مثبت اسباب کشی در مسیر های کوتاه رفت و آمد راحت تر به محل جدید می باشد. این موضوع سبب می شود طی دفعات متعدد بتوانید به محل جدید رفته و به بررسی شرایط و اندازه گیری های لازم پیش از اسباب کشی بپردازید.انجام برنامه ریزی راحت تر در جابجایی ها با مسیر های کوتاه نکته مثبتی است که می تواند کار را ساده تر از اسباب کشی هایی با مسیر های بلند کند.از چیدمان فضا و نحوه قرارگیری وسایل تا بررسی فضاهایی همچون کابینت و کمد ها به طور دقیق همگی سرعت انجام اسباب کشی و نقل مکان را افزایش می دهد.

شرکت باربری


اولویت بندی برای جابجایی وسایل

با توجه به اینکه ممکن است به دلیل نزدیکی به محل جدید و فراهم بودن شرایط زمانی برای جابجایی ، فرآیند حمل اسباب و اثاثیه چند روزی به طول بینجامد می توانید با انجام برنامه ریزی مناسب ابتدا وسایلی که کمتر مورد استفاده چند روز بعدی شما است را جابجا کرده و به محل جدید برده و به مرور با انجام اولویت بندی اقدام به  جابجایی وسایلی که به آن ها بیشتر نیاز دارید نمایید. با استفاده از این کار در صورتی که محدودیت زمانی نداشته باشید اسباب کشی راحت تر و بدون تنش و استرسی را تجربه خواهید نمود.بنابراین پیش از بسته بندی اثاثیه و حمل آن ها اولویت جابجایی را برای هریک از آن ها انجام دهید. به طور مثال شاید شما به یخچال و یا برخی از لباس های خود طی روز های آتی و قبل از انجام اسباب کشی نهایی احتیاج داشته باشید و به همین جهت می توانید حمل یخچال و یا این دست از وسایل خود را در اولویت آخر خود قرار دهید.


تمیز کردن و آماده سازی مکان جدید

به دلیل سهولت در رفت و آمد از خانه قبلی به خانه جدید شما می توانید در طی روزهایی پیش از انجام اسباب کشی اقدام به تمیز کردن محیط جدید نموده و خانه جدید خود را مهیای اثاثیه خود نمایید. انجام فرآیند شست و شو تمیز کاری مکان جدید جز نکاتی است که حتما می بایست قبل از اسباب کشی به آن پرداخت.


سخن پایانی

به منظور انجام اسباب کشی بهترین و مطمئن ترین را استفاده از خدمات باربری تهران می باشد اما در صورتی که خود قصد انجام این کار را برای مسیر های کوتاه داشته باشید نکات گفته شده راهنمای خوبی برای شما عزیزان جهت اسباب کشی با مسیر های کوتاه می باشد.در صورتی که قصد انجام اسباب کشی را داشته باشید جهت اطلاعات بیشتر اعم از هزینه باربری می توانید با کارشناسان اتوبار تیک بار تماس بگیرید.