یکی از زمان های پر ترافیک جهت اسباب کشی و استفاده از خدمات باربری تهران تعطیلات نوروز می باشد. با توجه به این که بسیاری از افراد مهلت اجارشان در این زمان به اتمام می رسد و بسیاری دیگر هم با سال جدید قصد نقل مکان به محل جدید زندگی را دارند انجام اسباب کشی بیشتر از زمان های دیگر است. علاوه بر این خلوتی شهرهای پر جمعیت همچون تهران در این ایام یکی دیگر از دلایل اثاث کشی در این روزها می باشد اما آیا انجام این کار در چنین زمانی فرصت مناسبی است؟در این مقاله می خواهیم درباره اسباب کشی در عید صحبت نماییم.


ممنوعیت اسباب کشی در عید

همانطور که می دانید چند سالی است که انجام فرآیند اسباب کشی با توجه به افزایش سرقت منازل در تعطیلات به علت خالی بودن خانه ها و رفتن به سفر ممنوع می باشد.البته انجام این کار تنها با یک روش امکان پذیر است و آن هم اخذ مجوز از کلانتری منطقه ای که قصد تخلیه از آن جا را دارید.بنابراین اگر قصد انجام اسباب کشی و بهره گیری از خدمات باربری تهران را در تعطیلات نوروز را دارید حتما می بایست پیش از انجام این کار اقدام به اخذ مجوز نمایید.

باربری تهران


با توجه به این موضوع پیش از شروع بسته بندی اثاثیه خود ، با اختیار داشتن اصل و کپی کارت ملی و مدارک محل اسکان خود همچون سند و... با مراجعه به کلانتری محل اقدام به اخذ مجوز از آن ها نمایید.پس از انجام این کار ماموری از کلانتری به همراه شما به محل مورد نظر مراجعه کرده و از سابقه سکونت و قانونی بودن آن اطمینان حاصل می نماید.پس از انجام این کار مامور صورت جلسه ای را تنظیم و همراه با پلاک خودروهای حمل بار در آن مجوز اسباب کشی را صادر می نماید.روند انجام این کار پیچیده نبوده و زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت.پس از در اختیار داشتن مجوز می توانید به راحتی اقدام به حمل بار و اسباب کشی نمایید.


نکته ای که می بایست به ان توجه کرد مدت زمانی است که برای انجام این کار در نظر گرفته می شوند و شما در بازه زمانی مشخص می بایست اقدام به انجام اسباب کشی نمایید.به همین دلیل بهره گیری از باربری تهران بهترین راهکار برای انجام دقیق و با سرعت این کار نیاز اساسی می باشد.


انجام اسباب کشی پیش از عید

اگر قصد انجام اثاث کشی و تغییر مکان دارید بهتر است این کار را پیش از شروع تعطیلات انجام دهید تا بتوانید تعطیلات را در کنار خانواده خود بگذرانید. با توجه به اینکه پروسه انجام نقل مکان ممکن است کمی طولانی شود بهتر از در اوایل اسفند ماه اقدام به انجام این کار نمایید تا اسباب کشی با شلوغی های آخر سال همزمان نشود و با آرامش خاطر بیشتری اقدام به نقل مکان نمایید.بنابراین با زمان بندی مناسب و آماده کردن لیست کارهایی که می بایست انجام دهید سال جدید و تعطیلات عید را با آرامش خاطر بیشتری آغاز نمایید.


انجام برخی کارها همچون تمیز کردن و یا تعمیرات احتمالی محل سکونت جدید ، سپردن فرش و قالی به قالی شویی ، شست و شوی پرده ها ، خرید های مورد نیاز برای محل زندگی جدید ، آماده سازی اسباب و اثاثیه برای جابجایی ، هماهنگی با باربری تهران جهت حمل بار از جمله نکاتی است که پیش از انجام اسباب کشی می بایست به ان ها توجه نمود.


بهترین فصل برای انجام اسباب کشی

برخی افراد ممکن است برایشان این سوال پیش بیاید که بهترین فصل برای انجام اسباب کشی چه فصلی می باشد؟این موضوع ممکن است برای همه صدق نکند اما به طور کلی می توان گفت بهترین فصل برای انجام اثاث کشی فصل بهار می باشد. دلیل این موضوع می تواند این باشد که با شروع سال جدید ایجاد تغییرات با لذت بیشتری همراه است.علاوه بر این آب و هوا برای انجام اسباب کشی نیز مساعد تر است و فرآید انجام این کار بهتر انجام می گیرد.

اسباب کشی در عید


انتخاب شرکت باربری

با توجه به نکات مطرح شده بهترین راهکار برای انجام صحیح و دقیق اسباب کشی در تعطیلات عید استفاده از خدمات شرکت های باربری می باشد.به دلیل حجم بالای تقاضا برای انجام حمل بار ، بهتر از پیش از شروع تعطیلات عید با گرفتن وقت قبلی و تعیین زمان مشخص با باربری تهران ، شرایط اسباب کشی را مهیا نمایید تا از هرگونه تاخیر در این فرآیند جلوگیری به عمل آید.انتخاب یک شرکت باربری با سابقه بهترین گزینه برای انجام این کار می باشد.استفاده از کارکنان ماهر و توانا در کنار ارائه خدمات متنوع همچون بسته بندی اثاثیه ، ارائه بیمه باربری و... از جمله نکات مهمی است که می بایست به آن توجه نمود.


باربری تیک بار با استفاده از کادری مجرب ، تجهیزات روز دنیا و همچنین شعبات مختلف همچون باربری شمال تهران ، باربری غرب تهران ، باربری شرق تهران و... در سرتاسر تهران آماده ارائه خدماتی نظیر حمل بار به شهرستان ، باربری تهران و همچنین خارج از کشور می باشد.به منظور انجام اثاث کشی در تعطیلات نوروز 1401 حتما پیش از انجام این کار مجوز های لازم را از کلانتری محله خود اخذ نمایید تا در هنگام اسباب کشی دچار مشکل نشوید.