یکی از مهم ترین وسایل منزل که در هنگام بسته بندی اثاثیه و جابجایی آن می بایست توجه بیشتری به آن کرد تلویزیون می باشد.اگر قصد اسباب کشی و نقل مکان را دارید برای حمل و بسته بندی تلویزیون خود می بایست نکاتی را در نظر بگیرید تا از هرگونه آسیب به تلویزیون خود جلوگیری به عمل آید. پیش از هر چیز به این نکته می بایست توجه کرد که بهترین راهکار برای بسته بندی اثاثیه و حمل آن ها استفاده از خدمات باربری تهران می باشد.


با توجه به این که تلویزیون جز وسایل گران قیمت و حساس خانه محسوب می شود و علاوه بر این به دلیل ابعاد و اندازه ای که دارد حمل آن کمی مشکل است بهتر از به طور دقیق نحوه جابجا کردن آن را آموزش ببینید.به طور کلی بسته بندی لوازم برقی نیازمند دقت و مهارت خاص می باشد.در ادامه این مقاله شما را با نکات بسته بندی و جابجایی تلویزیون بیشتر آشنا خواهیم نمود.

باربری تهران


لوازم مورد نیاز برای بسته بندی تلویزیون نیاز

به منظور جلوگیری از آسیب های احتمالی در هنگام حمل تلویزیون نیاز به بسته بندی آن می باشد.بهتر است تلویزیون با استفاده از کارتن مخصوص خود بسته بندی گردد زیرا این کارتن مخصوص ابعاد تلویزیون شما ساخته شده است و در داخل آن محافظ های ضد ضربه تعبیه شده است.در صورتی که جعبه تلویزیون را در اختیار نداشته باشید می بایست آن را با استفاده از وسایل دیگر بسته بندی نمایید. برای انجام این کار به وسایلی نیاز است که این وسایل عبارتند از:

✔ چسب پهن ( چسب های مخصوص بسته بندی کارتن)

✔ استفاده از پتو یا پارچه برای پوشش تلویزیون

✔ طناب محکم و یا تسمه های مخصوص بسته بندی و مهار بار در هنگام جابجایی اثاثیه


نحوه بسته بندی کردن تلویزیون در صورت عدم دسترسی به کارتن آن

در صورتی که پروسه بسته بندی اثاثیه و حمل آن را به شرکت های باربری تهران سپرده باشید ، روند انجام این کار و سایر موارد به صورت کاملا اصولی به دست کارگران حمل بار انجام می گیرد و جای هیچ گونه نگرانی باقی نخواهد ماند. اما در صورتی که قصد دارید مراحل انجام اسباب کشی را خودتان انجام دهید ( این کار توصیه نمی شود) برای بسته بندی تلویزیون نیاز به انجام مراحلی می باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد.


ابتدا در مرحله اول تلویزیون را از پایه مخصوص خود و یا دیوار جدا نمایید. در مرحله بعد یک پتو را بر روی زمین پهن نموده و تلویزیون را با کمک اعضای خانواده بر روی آن قرار دهید. توجه نمایید در هنگام جابجایی و قرار گیری تلویزیون بر روی پتو حداقل تماس دست با صفحه تلویزیون برقرار شود.تلویزیون جز وسایل بسیار حساسی است که با کوچکترین ضربه ممکن است دچار آسیب شود بنابراین این کار را به آرامش و دقت بالا انجام دهید.


در مرحله بعد دور پتو را بر روی صفحه نمایش قرار داده به طوری که تمام تلویزیون به وسیله پتو پوشانده شود.پس از انجام این کار با استفاده از یک طناب ، پتوی پیچیده شده در دور تلویزیون را محکم نموده و از باز نشدن پتو در حین جابجایی اطمینان حاصل نمایید.در مرحله بعد شما می توانید با استفاده از یک کارتن محکم با ابعاد مناسب تلویزیون ، دستگاه را در درون آن قرار داده و سپس به وسیله چسب کارتن دور تا دور جعبه را محکم نمایید.


حمل و جابجایی تلویزیون

همانطور که گفته شد تلویزیون جز وسایل حساس و گران قیمت منزل می باشد که با کوچکترین بی دقتی دچار آسیب می شود.بنابراین بهتر است مراحل حمل و جابجایی آن را به دست تیم شرکت های باربری تهران بسپارید تا خیال خود را بابت سلامت دستگاه راحت نمایید.در غیر این صورت برای حمل و جابجایی تلویزیون نیاز به کمک خانواده می باشد و به تنهایی حمل و جابجایی آن میسر نمی باشد. بنابراین با کمک از فرد دیگر یک دست خود را در زیر کارتن و دست دیگر را در کناره های کارتن قرار داده و بسته بندی را دو نفری از روی زمین بلند نموده و آن را در داخل ماشین حمل بار قرار دهید.

بسته بندی اثاثیه


بهترین مکان قرار گیری تلویزیون در ماشین حمل بار گوشه های بدنه ماشین جهت کمترین میزان جابجایی کارتن تلویزیون و آسیب رسیدن به آن می باشد. علاوه بر این می بایست به این نکته توجه کرد که کمترین فشار به صفحه نمایش دستگاه امکان آسیب رسیدن به آن را افزایش می دهد. بنابراین برای قرار داد سایر وسایل در کنار کارتن تلویزیون می بایست دقت کامل را لحاظ نمود.


بسته بندی و حمل تلویزیون به وسیله اتوبار

شرکت تیک بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری تهران قادر به انجام کلیه خدمات اسباب کشی از جمله بسته بندی اثاثیه ، حمل و جابجایی اسباب ها و... می باشد. بنابراین در صورتی که قصد انجام اسباب کشی را داشته باشید می توانید کلیه مراحل اسباب کشی خود را به ما بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به بسته بندی اثاثیه و حمل آن ها به صورت کاملا امن نمایند.بنابراین برای بسته بندی و حمل تلویزیون خود جهت جابجایی می توانید صفر تا صد مراحل مورد نیاز را به تیم زبده شرکت باربری تیک بار سپرده و از خدمات آن بهره مند گردید.


اتوبار تیک بار با دارا بودن شعبات فعال در سرتاسر تهران به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری تهران آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.