توجه: اتوبار و باربری تیک بار تنها مجوز فعالیت در مناطق غرب و شمال غرب تهران را دارد.


یکی دیگر از خدمات باربری تیک بار در شمال تهران، ارائه خدمت به ساکنین محله ولنجک می باشد.باربری ولنجک آماده انجام کلیه امور مربوط به باربری ، اثاث کشی ، بسته بندی و... با توجه به ضوابط ، سابقه و تجربه زیاد می باشد.چنانچه قصد اسباب کشی از محله ولنجک به سایر مناطق تهران و یا شهرستان را دارید ، با یک تماس ضمن ارائه مشاوره از تیم تیک بار ، با اطمینان خاطر اسباب و اثاثیه خود را به تیم ما سپرده تا ما با دانش و مهارت خود اقدام به جا به جایی اسباب و اثاثیه منزل و یا محل کار شما نماییم.


مکان های معروف و شرایط منطقه ولنجک تهران

ولنجک منطقه ای نسبتا کوچک در شمال تهران است که در بالای بلوار رشید الدین فضل لله و ابتدای امتداد آن یعنی ابتدای خیابان مقدس اردبیلی واقع شده. دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی نیز در ولنجک قرار دارند. همچنین مرکز تحقیقات کشاورزی و بیمارستان طالقانی از جمله مکان های نسبتا مشهور ولنجک محسوب می شوند. باربری در ولنجک تهران نیز مانند هر منطقه دیگری نیازمند شناخت دقیق و آشنایی با آن می باشد اما بدلیل وسعت نسبتا کم این منطقه پیچیدگی های باربری ولنجک مانند مناطق بزرگ و پر ترددتر دیگر در شمال تهران نیست. 


اتوبار و باربری ولنجک

از دیگر فعالیت های باربری ولنجک تیک بار حمل بار به شهرستان می باشد.این شرکت با تجربه ای که در این زمینه دارد و همچنین وجود وسایل نقلیه ایمن و مطمئن می تواند خیال شما را از سالم رسیدن اسباب و اثاثیه شما از تهران و محدوده ولنجک به سایر شهرستان ها راحت نماید.

کارگران زبده و تنومند باربری ولنجک در تمام مراحل اسباب کشی در حال انجام وظایف خود به نحو احسنت می باشند تا خیال شما از انجام اسباب کشی آسوده باشد.


محدوده باربری ولنجک

جهت انجام امور باربری در ولنجک تهران لازم است بدانیم ولنجک از سمت غرب از طریق خیابان دانشجو محدود شده و از شرق نیز توسط خیابان الف (رودخانه زعفرانیه و ولنجک) از منطقه زعفرانیه جدا می گردد. جاده تله کابین و مسیر بام تهران و در ادامه پیست و تلکابین توچال نیز از انتهای خیابان ولنجک آغاز می گردد. اتوبان چمران یکی از بهترین مسیرهای دسترسی به ولنجک به منظور ارائه خدمات باربری و اتوبار ولنجک محسوب می شود.


علاوه بر این محدوده ، باربری ولنجک در محله های اطراف ولنجک قادر به ارائه خدمات می باشد.اما با توجه با شعبات متعددی که باربری شمال بارتهران در این مناطق دارد شما می توانید از شعبات نزدیک تر به خود بهره مند گردید.باربری شمال تهران در محدوده باربری ولنجک خود دارای شعباتی از جمله باربری پارک وی ، باربری زعفرانیه ، باربری تجریش و ... می باشد.


محدودیت های باربری در ولنجک تهران

مراکز خرید زیادی نیز در ولنجک قرار دارند که موجب افزایش ترافیک این منطقه در برخی از ساعت شبانه روز می گردد از جمله مراکز خرید گالریا ولنجک، مرکز خرید ولنجک و مرکز خرید توچال. ضمنا در عصرها و بخصوص شب های پنجشنبه و جمعه ترافیک زیادی در خیابان های ولنجک و بلوار دانشجو بدلیل رفت و آمد زیاد به سمت بام تهران یا برعکس بوجود می اید که  باعث می شود انجام وظایف باربری و اتوبار ولنجک با مشکل مواجه گردد که لازم است مدنظر قرار گیرد.

درصورتی که نیاز به اتوبار در محدوده ولنجک و یک شرکت باربری مطمئن و با تجربه دارید همکاران و پرسنل آموزش دیده شرکت باربری تهران تیک بار آماده ارائه سطح گسترده ای از خدمات باربری با هزینه های معقول و بالاتری کیفیت به شما عزیزان می باشد.


لینک های مرتبط :

باربری زعفرانیه

باربری نیاوران

باربری شمال تهران

قیمت باربری تهران

آماده سازی خانه قبل از اسباب کشی

اتحادیه باربری تهران