توجه: اتوبار و باربری تیک بار تنها مجوز فعالیت در مناطق غرب و شمال غرب تهران را دارد.


خدمات اتوبار و وانت بار در منطقه نیاوران تهران و محله های اطراف آن از جمله خدمات شعبه شمال تهران شرکت باربری تهران تیک بار می باشد.بسته بندی اثاث ، اسباب کشی و کلیه خدمات حمل و جابجایی بار خود را به دستان توانا و با تجربه پرسنل تیک بار بسپارید.


محدوده باربری نیاوران

منطقه نیاوران در شمال تهران واقع شده است.نیاوران در حقیقت ناحیه ای از تهران است که در بالای خیابان نیاروران ( باهنر) و ابتدای خیابان دارآباد قرار گرفته از سمت غرب نیز توسط خیابان فیضیه از منطقه جماران جدا می شود.بیمارستان نور افشار و مجموعه ورزشی نیاوران و همچنین کاخ نیاوران از جمله مناطق معروف این منطقه به حساب می آیند. منطقه نیاوران از سمت غرب توسط جماران ، از جنوب توسط دزاشیب و حصار بوعلی و از شرق نیز توسط منطقه کاشانک احاطه شده است.

نیاوران از مناطق قدیمی و پر جمعیت شهر تهران محسوب می شود و در گذشته یکی از بهترین و خوش آب و هوا ترین محله های تهران قدیم محسوب می شد.بسیاری از افراد در گذشته تابستان های گرم را در باغ های این منطقه به علت معتدل بودن آب و هوا سپری می کردند.

با توجه به این که امروزه در این منطقه از تهران جمعیت بسیار زیادی ساکن می باشد ، نیاز به خدمات باربری و اثاث کشی بسیار بیشتر از گذشته به چشم می خورد.



اتوبار و باربری نیاوران


اتوبار تیک بار ، باربری نیاوران را به دلیل نیاز این محله تاسیس نمود تا نیاز های مرد از بابت حمل و جا به جایی اسباب و اثاث کشی و بسته بندی آن ها را برطرف نماید.باربری نیاوران یکی از بزرگ ترین شعبات تیک بار آماده ارائه خدمات مشاوره پیش از اسباب کشی ، بسته بندی دقیق اسباب و اثاثیه به صورت حرفه و با استفاده از جدید ترین وسایل ، حمل و جا به جایی اسباب و اثاثیه منزل یا محل کار با بهره گیری از تیمی مجرب و کار آزموده و همچنین بهره گیری از وسایل حمل و نقل مجهز می باشد.


پارک معروف نیاوران نیز در پایین میدان باهنر(نیاروان) و در نزدیکی این منطقه واقع شده که از جمله پارک های زیبای تهران محسوب می شود.باربری و اتوبار نیاوران شامل کلیه خدمات باربری ازجمله بسته بندی، حمل اثاثیه ، باربری به شهرستان و خدماتVIP می گردد.


پارک نیاوران باربری نیاوران    کاخ نیاوران


هر شرکت باربری و اتوبار در نیاوران نیازمند این است که مانند تمامی مناطق دیگر تهران با منطقه نیاوران نیز بخوبی آشنایی داشته باشد.هر منطقه تهران دارای شرایط مخصوص به خود است و باید همه این شرایط توسط شرکت های اتوبار و همچنین شعبه باربری نیاوران آنان در نظر گرفته شود.

اینکه حجم ترافیک در چه ساعاتی از شبانه روز به اوج می رسد ، ممنوعیت تردد ماشین های سنگین (کامیون) از چه ساعاتی آغاز می شود و حتی آشنایی با نحوه بسته بندی و حمل لوازم قیمتی و ارزشمند از جمله مواردی است که از طرف شرکت باربری در نیاوران باید در نظر گرفته شود تا از تلف شدن زمان و هزینه مشتریان جلوگیری به عمل آید.


یکی از مهم ترین فعالیت های باربری نیاوران در این منطقه حمل و ارسال اسباب و اثاثیه از منطقه نیاوران تهران به سایر شهرستان ها می باشد.با توجه به وجود مجهز ترین امکانات حمل و نقلی در باربری تیک بار و همچنین رانندگان کار آزموده در این زمینه شما می توانید جهت انجام این کار با اطمینان خاطر اسباب و اثاثیه خود را جهت حمل به شهرستان به ما بسپارید.


ساکنین محترم این منطقه تهران در صورت نیاز به هرگونه خدمات باربری و وانت بار می توانند با شعبه باربری نیاوران ( شعبه شمال تهران) تماس گرفته و از مشاوره کارشناسان با تجربه تهران تیک بار استفاده نموده تا به بهترین شکل امور باربری و حمل و جابجایی اثاث خود را به انجام رسانند.


لینک های مرتبط :

باربری الهیه

باربری زعفرانیه

باربری شمال تهران

اصول اسباب کشی

روش های کاهش هزینه اسباب کشی

اشتباهات هنگام اسباب کشی