توجه: اتوبار و باربری تیک بار تنها مجوز فعالیت در مناطق غرب و شمال غرب تهران را دارد.


باربری زعفرانیه یکی از شعب اتوبار شرکت تیک بار می باشد که ارائه دهنده کلیه خدمات باربری و حمل و نقل اسباب و اثاثیه از جمله خدمات بسته بندی وسایل ، اسباب کشی ، حمل بار به شهرستان و... به بهترین شکل ممکن  می باشد.ساکنین محترم زعفرانیه مس توانند جهت انجام امور اسباب کشی و اخذ مشاوره با بابری زعفرانیه تیک بار تماس گرفته و از امکانات این اتوبار با بهترین کیفیت ممکن بهره مند شوند.


یکی دیگر از مناطق تحت پوشش باربری شمال تهران ، شعبه باربری زعفرانیه می باشد.منطقه زعفرانیه تهران از مناطق معروف تهران می باشد که تردد در آن زیاد می باشد.این منطقه از تهران جز مناطق وسیع و بزرگ شمال تهران است که دارای کوچه و خیابان های متعدد است.


اماکن عمومی و تاریخی به دلیل قدمت طولانی این منطقه زیاد است.کاخ موزه سعد آباد و یا کاخ موزه ملت جز این معروف ترین مناطق تاریخی این محله است.موزه های بسیار دیگری از جمله موزه میر عماد ، موزه هنرهای زیبا و... از دیگر اماکن تاریخی و فرهنگی این منطقه می باشد.بنا بر توضیحات داده شده می توان نتیجه گرفت که این منطقه از شمال تهران جز معروف ترین و پر رفت و آمد ترین مناطق شمرده می شود.


شما می توانید جهت آشنایی با قیمت گذاری باربری در مناطق مختلف تهران به لینک قیمت باربری تهران مراجعه نمایید.

محدوده باربری زعفرانیه:

باربری زعفرانیه همانند سایر باربری شمال تهران دارای محدوده خاص تحت پوشش می باشد.منطقه زعفرانیه از شمال میدان تجریش و خیابان مقدس اردبیلی آغاز می شود.این منطقه تا کوه های شمالی استان تهران را تحت پوشش خود قرار می دهد.قسمت شرقی این منطقه به رودخانه های دربند محدود می شود و در مجاورت محله ولنجک نیز واقع شده است.


از خیابان های معروف و پر رفت و آمد این منطقه می توان به خیابان مقدس اردبیلی ، خیابان زعفرانیه ، خیابان آصف و... اشاره نمود.باربری زعفرانیه با آشنایی دقیق این محله و خیابان های آن نقش مهمی را در حمل و جا به جایی اسباب و اثاثیه شما از این منطقه ایفا می نماید.


وجود کوچه های زیاد و شلوغ و همچنین خیابان های یک طرفه در این منطقه نیازمند آگاهی کامل از محله زعفرانیه را دارا است.تمامی این مسائل و همچنین ساعات ترافیک در محله زعفرانیه ممکن است برای افرادی که با این محله آشنایی ندارند سبب بروز دشواری هایی در حمل بار و اسباب اثاثیه شود.اما وجود اتوبار زعفرانیه شرکت تیک بار با توجه به اشراف کامل به این محله می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن وبا اطمینان خاطر تمامی وسایل و اسباب های شما را از این محل به سایر محله های تهران جا به جا نماید.


علاوه بر این که باربری زعفرانیه این محدوده را به طور کامل پوشش می دهد ، باربری شمال تهران می تواند مناطق مجاور این محله را تحت پوشش قرار دهند. باربری تجریش ، باربری ولنجک و ... برخی از این اتوبار ها می باشند که در مجاورت محله زعفرانیه آماده خدمت رسانی می باشند.

اتوبار تیک بار قادر است تا خیال شما را از بابت اتوباری مطمئن در محدوده منطقه زعفرانیه راحت نماید تا با آسودگی کامل ، در هر زمان از شبانه روز وسایل شما را از این منطقه جا به جا نماید.شما می توانید جهت اطلاعات کامل و اخذ مشاوره از ما با اتوبار زعفرانیه تیک بار تماس حاصل نمایید.


حمل بار به شهرستان

شرکت باربری تیک بار مفتخر است تا با کامل ترین امکانات و وسایل حمل و نقل و همچنین تیمی حرفه و مجرب به وسیله باربری زعفرانیه اقدام به حمل و جا به جایی اسباب و وسایل شما عزیزان از محدوده زعفرانیه به سایر شهرستان ها نماید.


لینک های مرتبط :

باربری الهیه

باربری نیاوران

باربری ولنجک

نکاتی برای بسته بندی لوازم شرکت

بسته بندی مبلمان

بهترین باربری تهران