جابجایی اثاثیه و وسایل از تهران به شهرستان به دلالیل مختلف، یکی از اساسی ترین نیازهای افراد می باشد. بر همین اساس چنین افرادی می بایست به شرکت های باربری تهران مراجعه نمایند تا با توجه به حجم بار خود و نیازشان از خدمات اتوبارها بهره مند گردند. عموما حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون انجام می شود اما در صورتی که حجم بار زیاد نباشد می توانند از وانت های شرکت های خدمات باربری جهت حمل بار به شهرستان استفاده نمایند.


استان های شمالی ایران یکی از پر ترددترین استان ها از نظر رفت و آمد ساکنین تهران می باشد. بسیاری از افراد در استان های مازندران و گیلان اقدام به خرید ملک یا ویلا نموده اند و برای تجهیز کردن آن ها اسباب و اثاثیه خود را از تهران می بایست به این استان ها ارسال نمایند. همچنین بسیاری از شرکت ها نیازمند خدمات حمل بار به شهرستان هایی نظیر رشت، بندر انزلی و... هستند که ما در مجموعه باربری تهران تیک بار آماده ارسال کلیه اسباب و اثاثیه شما به استان گیلان و تمامی شهرهای ایران هستیم.


چنانچه قصد اسباب کشی و جابجایی اثاث و لوازم خود از تهران به گیلان و یا از گیلان به تهران را دارید، شرکت باربری تهران تیک بار، می تواند بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه کند.

حمل بار از تهران به استان گیلان


حمل بار به استان گیلان

باربری و حمل بار به شهرستان و استان های دیگر کشورمان، نیازمند دقت و تخصص بالاست. به دلیل زیاد بودن مسافت نسبت به انجام باربری تهران، نکاتی در جهت سلامت اسباب و اثاثیه بایستی رعایت گردد که این موضوع موجب می شود حمل بار به شهرستان با دقت بیشتری انجام گیرد. در شرکت تیک بار حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون و یا وانت قابل انجام است که مشتریات می توانند بر اساس نیاز خود آن ها را انتخاب نمایند. همچنین افراد می توانند از کامیون های مسقف مجموعه جهت اطمینان از سلامت اسباب و اثاثیه خود بهره بگیرند.


اگر قصد استفاده از خدمات حمل بار به شهرستان شرکت تیک بار برای جابجایی آن ها به استان گیلان را دارید می توانید در هر زمان با همکاران ما تماس گرفته و بعد از هماهنگی های اولیه در زمینه استفاده از خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت و سایر خدمات اسباب کشی جهت حمل و انتقال کالا و یا اسباب و لوازم مورد نظرتان از تهران به مقصد هر یک از شهرهای رشت، بندر انزلی، لاهیجان، لنگرود، فومن، تالش، آستارا، هشتپر، رودبار، رودسر، آستانه و.. با بهترین کیفیت آماده ارسال اثاثیه خود شوید.


عزیزانی که درخواست حمل بار از تهران به گیلان و از گیلان به تهران را دارند می توانند همه روزه با شماره 09115712434 تماس حاصل نمایند.


خدمات مختلفی برای حمل بار به استان گیلان توسط اتوبار تیک بار میسر می باشد که عبارتند از:


بسته بندی و حمل اثاثیه پیش از حمل بار به شهرستان

شما می توانید پیش از حمل بار به شهرستان کلیه اسباب و اثاثیه خود را بسته بندی نمایید. بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت در باربری تیک بار با استفاده از امکانات تجهزیات مدرن و بروز انجام می شود. انجام این کار توسط پرسنل حرفه ای انجام خواهد تا خیال شما از سلامت اسباب و اثاثیه در حین جابجایی راحت گردد.


حمل بار به شهرستان با بالاترین سرعت و دقت

زمان انجام حمل بار به شهرستان هم باید مورد توجه قرار گیرد. ما در شرکت باربری تهران تیک بار در کمترین زمان ممکن و بالاترین میزان دقت اقدام به جابجابب وسایل شما خواهیم نمود. رضایت مشتریان گذشته از خدمات حمل بار به شهرستان شرکت تیک بار گواه این موضوع می باشد. ما با در اختیار داشتن تیمی از راننگان و پرسنل حمل بار سرعت حمب با را به کمترین مزیان ممکن رسانده ایم.


بارنامه و بیمه باربری

شما می توانید با استفاده از خدمات بارنامه و بیمه باربری خیال خود را نسبت به سلامت اسباب و اثاثیه خود در کلیه مراحل حمل و جابجایی راحت نمایید. در صورت بروز هرگونه مشکل و یا آسیب به اثاثیه هزینه خسارت آن توسط شرکت های بیمه به شما عزیزان پرداخت خواهد شد. البته با توجه به اینکه حمل بار به شهرستان توسط تیم مجرب شرکت باربری تیک بار انجام می شود، بروز چنین حوادثی به ندرت پیش خواهد آمد.


ما با ارائه بارنامه و بیمه باربری برای مشتریان، می توانیم خیال شما را راحت کرده و اطمینان بدهیم که حمل و جابجایی بار از تهران به گیلان و مسیر برعکس را با نهایت دقت و بدون هیچ گونه آسیبی به وسایل و لوازم شما انجام خواهیم داد.


جابجایی اثاثیه با انواع ماشین های حمل بار

در این زمینه در صورتی که هر گونه وسایل و اشیاء سنگین و سبک اعم از لوازم منزل ( یخچال فریزر، تلویزیون، مبلمان، میز و صندلی، تخت خواب، فرش و قالی، کتاب، ظروف و کاسه و بشقاب، لباس و غیره) ، لوازم موسیقی (مانند پیانو، ارگ، تار)، بازی و ورزش (مانند میز پینگ پونگ، میز بیلیارد و غیره) لوازم و وسایل مربوط به کار (کازیه ها، فایل ها و پوشه های حاوی پرونده ها و یا مدارک) در منزل و یا محل کارتان دارید، براحتی می توانید از خدمات ما در زمینه اسباب کشی و حمل بار به گیلان استفاده کنید. همانطور که می دانید مسافت تهران تا رشت در حدود 330 کیلومتر است و مسافت کمی نیست. بنبراین انتخاب ماشین حمل بار دارای اهمیت می باشد. در صورت وجود حجم زیادی از اثاثیه می بایست حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون انجام گیرد. اما در صورتی که حجم اسباب و اثاثیه کم باشد، حمل بار به شهرستان به وانت میسر می باشد.

حمل بار به شهرستان


آشنایی تیم باربری به مسیرها و دسترسی ها

همکاران ما با دانستن مسیر راه تهران به رشت و یا سایر شهرهای گیلان و آشنایی کامل با جاده ها و مسیرها ، جابجایی بارهای شما را با کیفیت عالی انجام داده و با استفاده از بهترین ابزارها حمل بار شما از تهران به گیلان و همچنین گیلان به تهران را تضمین می نمایند.


همانطور که می دانید جاده تهران به رشت از شهرهای کرج و قزوین می گذرد، بنابراین گاهی ترافیک در این مسیر ممکن است موجب کمی معطلی در طول مسیر شود از این رو اگر می خواهید در ایام تعطیل به گیلان (و یا سایر استان ها) اسباب کشی کنید، این نکته را در نظر داشته باشید. البته تیم باربری تهران تیک بار با توجه قرار دادن تمامی این مسائل می توانند بهترین زمان برای انجام حمل بار به شهرستان را در نظر بگیرند.


مسیر اصلی بین تهران و گیلان بصورتی است که معمولا مسافران و ماشین های حمل بار از طریق تهران به کرج و از آنجا به سمت قزوین رفته و سپس از جاده قزوین به رودبار و سپس به رشت تردد می کنند. خوشبختانه این جاده بر خلاف بعضی از جاده های دیگر (مانند جاده هراز)، چندان خطرناک نیست و آمار تصادف و همچنین ترافیک آن کمتر است و بنابراین می توان آن را به عنوان یک مسیر مناسب جهت باربری تهران گیلان به شمار آورد.


البته به این نکته باید توجه داشته باشید که وضعیت جاده بسیار مهم است به خصوص اگر در فصل های سرد سال (زمستان و نیمه دوم پاییز) قصد اسباب از تهران به استان گیلان و یا حمل بار از گیلان به تهران را دارید، وضعیت جوی و ریزش برف و باران و یا باز و بسته بودن راه ها هم مهم است. معمولا توصیه می شود که فصل های بهار و یا تابستان اقدام به حمی بار به شهرستان و اسباب کشی کنید که در در این میان تابستان، بهترین فصل است زیرا براحتی می توان بدون نگرانی از لغزنده بودن و یا بسته بودن جاده، بار و وسایل و اثاثیه را از تهران به مقصد این استان سرسبز و زیبا، جابجا کرد.


هزینه حمل بار به استان گیلان

فاکتورهای مختلفی در تعیین هزینه باربری و حمل با به استان گیلان دخیل می باشد. اینکه حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون انجام می شود یا وانت یکی از نکاتی است که تاثیر زیادی در هزینه باربری دارد. تعداد ماشین حمل بار، مسافت داخل استان و شهر مورد نظر شما همه و همه در هزینه باربری تاثیر دارند. بنابراین جهت اطلاع از هزینه دقیق آن می بایست با کارشناسان ما در شرکت تیک بار تماس حاصل نمایید.


در پایان از شما عزیزانی که قصد استفاده از خدمات حمل بار به شهرستان و همچنین اسباب کشی و باربری بین استان های تهران و گیلان (شامل باربری از تهران به رشت، رودبار، رودسر، بندر انزلی، آستارا، لاهیجان، فومن، لنگرود، تالش، هشتپر، آستانه و از تمامی شهرهای گیلان به تهران ) دارید، می توانید با شرکت باربری تهران تیک بار تماس بگیرید. 09115712434