یکی از خدمات شرکت باربری تهران تیک بار ارائه خدمات حمل بار به شهرستان است که شامل جابجایی و حمل بار به تمامی شهرستان های ایران و همچنین به صورت برعکس به تهران می می باشد. خدمات باربری و اتوبار تهران تیک بار، با سال ها تجربه درخشان در زمینه باربری و حمل بار برون شهری و در زمینه خدمات باربری تهران به شهرستان و بالعکس بهترین خدمات را در این زمینه به مشتریان گرامی ارائه می دهد.


استان مازندران یکی از مهم ترین شهرستان های ایران می باشد که دارای محبوبیت زیادی بین ساکنین استان تهران و دیگر استان ها می باشد. بر اساس این موضوع بسیاری از ساکنین تهران اقدام به ساخت و ساز و یا خریداری ویلا و ساختمان در این استان می نمایند. این موضوع سبب شده است که نیاز به خدمات حمل بار به شهرستان شرکت های باربری بیشتر از سایر استان ها اهمیت پیدا نماید. عزیزانی که درخواست حمل بار از تهران به مازندران و از مازندران به تهران را دارند نیز می توانند همه روزه با شماره 09115712434 تماس حاصل نمایند.


اهمیت خدمات حمل بار به مازندران

اگر قصد حمل اثاثیه منزل و شرکت از تهران به مقصد مازندران را دارید، حتما باید به نکاتی توجه کنید. به طور کلی موضوع حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون و با مجهزترین امکانات و تجهیزات باربری یکی از نکات مهمی است که پیش از استفاده از خدمات حمل بار به مازنداران باید مورد توجه قرار گیرد. ما در باربری تهران تیک بار بر اساس نیاز مشتری و همچنین حجم اسباب و اثاثیه قادر به ارائه خدمات با انواع مدل های وسیله نقلیه خواهیم بود. حمل بار به شهرستان با وانت، خاور، کامیون و... به صورت مسقف یا پوشیده توسط اتوبار تیک بار قابل انجام می باشد و در تمام طول این مدت کارگران و پرسنل باربری تیک بار با بهترین کیفیت در خدمت شما هستند.


حمل بار به مازندران و یا به طور کلی حمل بار به شهرستان های دیگر کشور نسبت به باربری تهران دقت و حساسیت بیشتری را می طلبد. چرا که هنگام ارائه خدمات اسباب کشی به کسانی که قصد اسباب کشی و جابجایی اثاثیه خود به شهرستان را دارند، باید به دقت مواظب اسباب و اثاثیه ها باشند و سلامت آنها را در طول مسیر حفظ کنند. مسلما هیچ کسی که قصد اسباب کشی به شهرستان را دارد، نمی خواهد اسباب و وسایلش آسیب ببیند. با توجه به طول مسافت و همچنین گذر از جاده های پر پیچ و خم مهارت راننده و همچنین نوع چیدمان اثاثیه در داخل ماشین های حمل بار برای به سلامت رسیدن اثاثیه مشتریان در حمل بار به شهرستان دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

حمل بار به شهرستان


جاده ها همیشه خطرات خاص خود را دارند لذا رانندگان به خصوص رانندگان ماشین های باربری از قبیل وانت، کامیون و یا تریلی باید حداکثر احتیاط لازم را در این زمینه داشته باشند. مثلا جاده های شمال از جمله جاده های مازندران که برای باربری تهران به مازندران مورد استفاده قرار می گیرند، هر روز میزبان هزاران خودرو و ماشین حمل بار هستند. البته مسئله مهم دیگر این است که بسته بندی اثاثیه و گذاشتن اسباب و وسایل در خودروی حمل بار (باربری) باید به درستی صورت گرفته شده باشد.


راننده نیز باید ضمن داشتن تسلط به جاده و اصول رانندگی در آن، بهترین مسیر را انتخاب و با توجه به اسباب و اجناسی که حمل می کند، انتخاب و شرایط آب و هوایی را هم درک کند. البته مسئله آب و هوا و وضعیت جاده مسئله ای است که همیشه باید مد نظر رانندگان و هم صاحبان این لوازم و وسایل قرار بگیرد. به خصوص در ایامی مانند پاییز و زمستان که جابجایی و حمل بار به شهرستان علی خصوص مازندران (و استان های دیگر که دارای جاده های کوهستانی است) حساس تر است چون در این فصول ممکن است بارندگی و لغزندگی معابر روند حمل بار به شهرستان را تحت تاثیر قرار دهد.


حمل بارهای تولیدی ها و صنایع به مازندران و بلعکس

شهرک های صنعتی زیادی در مازندران وجود دارند که همین امر اهمیت حمل بار بین مازندران و تهران را چندین برابر می نماید. برخی از واحد های صنعتی و تولیدی در تنکابن، آمل، بابل، ساری، سوادکوه و... نیاز به ارسال محصولات خود به تهران و یا تامین مواد اولیه خود از تهران را دارندکه در این زمینه نیز می توانید از طریق شماره تماس زیر هماهنگی های لازم جهت ارسال بار خود از مازندران به تهران و برعکس را انجام دهید: 09115712434


بین تهران و مازندران از چند مسیر می توان تردد کرد. از جمله سه جاده اصلی و مهم بین این دو استان جاده چالوس، جاده فیروزکوه و جاده هراز می باشد. هر یک از این جاده ها در دوره خاصی ساخته و افتتاح شده اند و از آن زمان تاکنون مرتب مورد استفاده مسافران و خودروهای باربری تهران به مازندران قرار گرفته اند. این سه جاده که جز زیباترین جاده های ایران نیز هستند، هر روزه میزبان هزاران کامیون، وانت و یا تریلی است در این مسیرها تردد و اقدام به حمل بار و جابجایی کالا می کنند. لازم به ذکر است حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون از طریق جاده چالوس ممنوع می باشد و بر همین اساس برای انجام حمل بار به مازندران می بایست مسیرهای دیگری را انتخاب نمود.


در این میان برای حمل بار به شهرستان از تهران به مازندران جابجایی و انتقال اسباب و اثاثیه از طریق جاده فیروزکوه و یا هراز گزینه مناسبی می باشد اما طول مسیر و شهری که مقصد جابجایی اثاثیه نیز در انتخاب جاده مورد نظر تاثیرگزار خواهد بود.


در مجموع بر حسب جاده و مسیر بین تهران و شهرهای مازندران، تردد و حمل بار به مازندران را می توان در سه دسته زیر تقسیم بندی کرد:

حمل بار به مازندران


انواع مسیرها برای حمل بار به مازندران

• جهت حمل بار به شهرستان با وانت برای مقاصدی همچون نوشهر، چالوس، عباس آباد و... جاده چالوس گزینه مناسبی می باشد.

• جهت جابجایی و حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون به ساری، قائمشهر، سوادکوه، میان دورود، نکا، گلوگاه و بهشهر، جویبار و... بهترین مسیر جاده فیروزکوه است.

• برای حمل بار به آمل، محمود آباد، نور، فریدون کنار و... کوتاه ترین و بهترین مسیر، جاده هراز است.


اگر به خدمات حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون بر اساس حجم بالای اسباب و اثاثیه نیاز داشته باشید و مقصد شما شهرهایی از قبیل نوشهر و چالوس باشد، به ناچار می بایست از مسیرهایی که سبب دورتر شدن راه می شود استفاده نمود زیرا تردد ماشین های حمل بار بزرگ همچون خاور و کامیون از جاده چالوس ممنوع می باشد.


البته در این بین بعضی شهرها هم هستند که چنانچه قصد باربری از تهران به آنجا را دارید (مثلا بابل و بابلسر) می توانید از هر یک از دو مسیر جاده های فیروزکوه و یا هراز اقدام کنید. تیم باربری تهران تیک بار پیش از اقدام به حرکت و حمل بار به شهرستان از وضعیت مسیرها و جاده ها همچون بارندگی و باز بودن جاده اطلاع حاصل نموده و سپس اقدام به حمل بار می نماید.


عواملی که در باربری تهران به مازندران مهم هستند عبارتند از:

✔ شهر مقصد و فاصله آن تا تهران به منظور انتخاب بهترین مسیر

✔ وضعیت آب و هوای جاده و همچنین باز بودن آن

✔ یکطرفه و یا دوطرفه بودن جاده به خصوص در روزهای تعطیل و پایان هفته

✔ ریزش برف و یا باران در طول مسیر (در فصل های سرد سال)

✔ ترافیک و یا شلوغی احتمالی مسیر

✔ حجم اسباب و اثاثیه ای که باید حمل شود و انتخاب ماشین حمل بار بر اساس نیاز مشتری

✔ و...


در پایان اگر قصد استفاده از خدمات باربری تهران و یا حمل بار به شهرستان هایی نظیر مازندران را داشته باشید، می توانید جهت استعلام هزینه باربری و یا مشاوره در خصوص انتخاب ماشین حمل بار، با کارشناسان ما در اتوبار تیک بار در ارتباط باشید.