شرکت باربری تهران تیک بار در راستای ارائه هر چه بیشتر و بهتر خدمات خود به هموطنان گرامی، در زمینه اسباب کشی و باربری تهران به تبریز (و سایر شهرهای ایران) نیز فعالیت دارد. در کنار خدمات باربری تهران، حمل و جابجایی بار از تهران به تبریز یکی از خدمات و تخصص های ما در زمینه حمل بار به شهرستان است.


تبریز یکی از مهم ترین شهرهای کشورمان و به نوعی می توان گفت که مرکز نواحی آذری نشین ایران است. بر اساس اهمیت این موضوع و نیاز به خدمات حمل بار به شهرستان هایی نظیر تبریز از تهران و بلعکس و همچنین افزایش شهرنشینی کلان شهری همچون تبریز، ارائه خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه به صورت اصولی و در کمترین زمان ممکن می بایست در اولیویت شرکت های باربری تهران قرار گیرد.


اهمیت شهر تبریز برای ارائه خدمات اسباب کشی

امروزه تبریز و استان آذربایجان شرقی، نقش مهمی در پیشرفت و رشد علم و فرهنگ در کشورمان دارد. به همین جهت به دلیل افزایش ارتباط با تهران شهرهای دیگر کشورمان و مهاجرت و یا اشتغال بسیاری از اهالی این استان در تهران و یا شهرهای بزرگ دیگر، جابجایی و اسباب کشی تهران و تبریز آمار قابل توجهی در طول سال های گذشته داشته است.


این شهر با توسعه سریع مراکز دانشگاهی، ساختمان های مسکونی، واحدهای اداری و تجاری در نیم قرن اخیر به سرعت توسعه یافته و از آنجا که درصد زیادی از مردم این شهر و سایر شهرهای استان آذربایجان شرقی افرادی تحصیل کرده هستند، لذا همواره ضمن توسعه سریع و جابجایی جمعیت در داخل این استان و یا از شهرهای مختلف آن به تهران و یا برعکس، یکی از استان های مهم کشورمان از لحاظ استفاده از خدمات اسباب کشی، حمل بار به شهرستان و ارائه خدمات باربری است و با توجه به رفت و آمد و ارتباطات فراوان بین مردم این شهر و سایر شهرهای استان آذربایجان شرقی به تهران، حمل و نقل اثاثیه منزل و شرکت از تهران به تبریز و شهرهای اطراف آن، در این میان اهمیت زیادی دارد.


خوشبختانه امروزه تبریز دارای مسیرهای مختلف ترانزیت بار و همچنین فرودگاه بین المللی است که دسترسی و رفت و آمد مردم این استان به نقاط دیگر کشورمان و حتی کشورهای خارجی اطراف را آسان تر می کند. این شهر دارای موقعیت جغرافیایی مناسبی نیز هست و با داشتن آثار تاریخی و دیدنی فراوان، هتل های مناسب، طبیعتی بکر و زیبا در اطراف آن و نزدیک بودن به کوه سبلان یکی از مراکز مهم گردشگری و توریستی ایران است.


مسیر باربری تهران به تبریز:

فاصله تبریز تا شهرهای مهم بین این شهر و تهران نیز قابل توجه است. مسیر اصلی جاده تهران به تبریز در واقع بخشی از آزاد راه 2 ایران است که از مشهد بسوی شمال غربی ایران می رود و تهران در میانه آن قرار دارد. این مسیر یکی از مهمترین مسیرهای باربری و حمل بار در ایران است که مورد استفاده خودرو های حمل بار بسیاری از شرکت های باربری تهران و تبریز قرار می گیرد. بین این دو شهر، شهرهای کرج، قزوین و زنجان قرار دارند که در این میان فاصله تبریز تا زنجان حدود 280 کیلومتر و تا تهران 500 کیلومتر می باشد.

حمل بار به تبریز


خدمات حمل بار از تهران به تبریز

همکاران ما در شرکت باربری تهران تیک بار با داشتن تجربه کافی در زمینه خدمات بسته بندی اثاثیه منزل یا شرکت، حمل بار و خدمات اسباب کشی تهران به تبریز براحتی می توانند از عهده این کار برآیند و ضمن انجام آماده سازی، بسته بندی و حمل اثاثیه، با استفاده از بهترین ماشین های باربری از قبیل خاور، کامیون های مسقف و یا وانت بارهای درجه یک و محکم می توانند وسایل و لوازم شما را از تهران به هر یک از شهرهای استان آذربایجان منتقل کنند و در مقصد مورد نظر شما قرار دهند.


در باربری تهران تیک بار حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون و یا وانت بار امکان پذیر می باشد. بنابراین مشتریان گرامی بر اساس نیاز خود و همچنین حجم بار می توانند اقدام به انتخاب وسیله باربری مناسب جهت حمل بار به شهرستان نمایند. پیشنهاد مجموعه تهران تیک بار برای جابجایی اثاثیه با مسافت های طولانی روش حمل بار به شهرستان با خاو و کامیون می باشد.


ارائه خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه

خدمات بسته بندی شرکت اتوبار تیک بار به گونه ایست که با استفاده از بهترین لوازم مخصوص بسته بندی حرفه ای جهت اسباب کشی و همچنین بهره گیری از بهترین روش های بسته بندی اثاث منزل، این کار صورت می گیرد بطوری که با استفاده از لوازمی مانند:

✔ استرچ رپ

✔ چسب های نواری مخصوص و محکم

جعبه و کارتن اسباب کشی

✔ نایلون های مخصوص و پلاستیک های حبابدار


بسته بندی اثاثیه منزل یا اداره را به بهترین نحو ممکن انجام می دهیم بطوری که در طول مسیر جاده تهران به تبریز و هنگام حمل آن ها به این بخش از کشورمان، وسایل و لوازم شما کوچکترین آسیبی نبینند. ما ضمن درک حساسیت مشتریان مان که قصد اسباب کشی و استفاده از خدمات باربری تهران به تبریز و شهرهای دیگر استان آذربایجان شرقی را دارند، به خصوص جهت سالم رساندن وسایل و لوازم شکستنی در طول این مسیر، تمام تلاش خود همکاران مان را بکار می گیریم تا با استفاده از بهترین تکنیک ها، وسایل و روش ها طوری بسته بندی اثاثیه منزل و اداره شما را انجام بدهیم تا کوچکترین آسیب و خسارتی وارد نشود.


البته به اطلاع هموطنان گرامی که قصد استفاده از خدمات ما در زمینه باربری تهران، حمل بار به شهرستان و جابجایی بار از تهران به استان آذربایجان شرقی و به خصوص شهر تبریز دارند، که در طول مسیر و زمانی که حمل اسباب و اثاثیه شما به مقصد صورت می گیرد، کلیه وسایل شما بیمه هستند و می توانید ضمن استفاده از خدمات بارنامه و بیمه باربری شرکت باربری تهران تیک بار، از سالم رسیدن کلیه بارها و وسایل خانه یا شرکت به مقصد در هر یک از شهرهای استان آذربایجان شرقی کاملا خاطر جمع باشید. اسباب کشی و باربری یک هنر و بلکه یک دانش است و ما از آن به خوبی آگاهیم و می توانیم شما را در این راه به شما یاری برسانیم.


قیمت باربری تهران به تبریز:

اگر در زمینه نرخ باربری تهران و حمل بار به شهرستان هایی نظیر استان آذربایجان شرقی مایلید بدانید، همیشه می توانید در بخش قیمت و هزینه باربری تهران از جدیدترین تعرفه ها و نرخ ها مطلع شوید. هزینه حمل بار به شهرستان و به طور کلی هزینه باربری تهران در مجموعه تیک بار بر اساس تعرفه اتحادیه باربری محاسبه خواهد شد. لازم به ذکر است برخی از هزینه ها شامل افزایش تعداد و نوع ماشین های حمل بار(حمل بار به شهرستان با وانت، خاور یا کامیون)، تعداد کارگران، انجام خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و اداره و... شامل هزینه اضافی خواهد شد.


به طور متوسط هزینه باربری و همل بار به شهرستان هایی همچون تبریز در سال 1402 بین 1.700.000 تا 7.200.000 هزار تومان می باشد. جهت اطلاع از قیمت ها و هزینه نهایی حمل بار به شهرستان و یا اسباب کشی منزل یا شرکت و موسسه شما می توانید با همکاران ما تماس گرفته و از آخرین نرخ ها مطلع و در صورت امکان از تخفیف های ما بهره مند شوید.