باربری فاطمی و کلیه خدمات اتوبار شرکت تهران تیک بار (شامل کلیه خدمات بسته بندی وسایل منزل و شرکت، خدمات اسباب کشی، بیمه باربری و سایر خدمات) در مناطق اطراف میدان فاطمی و همچنین خیابان فاطمی تهران جهت رفاه شما همشهریان محترمی که در این منطقه قصد جابجایی و حمل بار دارید، صورت می گیرد. 

شما همشهریان گرامی که در منطقه فاطمی تهران قصد اسباب کشی و اثاث کشی دارید: 

قصد جابجایی منزل و اثاث کشی را دارید. 
دارای شرکت، موسسه، نهاد فرهنگی، سازمان، مجموعه اداری و یا تجاری هستید.
مدیریت اغذیه فروشی، فست فود، کافی شاپ، رستوران، مغازه، فروشگاه و ... را دارید و می خواهید به محل دیگری نقل مکان کنید.

می توانید جهت برخورداری از این خدمات با همکاران ما تماس بگیرید. شرکت اتوبار تهران تیک بار جهت کلیه خدمات باربری فاطمی در خدمت شماست. اثاث کشی و باربری فاطمی تهران تخصص ماست چرا که سالها نه تنها در این منطقه بلکه در بسیاری از مناطق زیرمجموعه باربری مرکز تهران فعالیت کرده ایم و با موفقیت توانسته ایم در زمینه کلیه خدمات مربوطه به شهروندان گرامی اقدام کنیم. 


باربری فاطمی تهران


محدوده باربری فاطمی:

محدوده اتوبار فاطمی شامل میدان فاطمی، خیابان فاطمی و کلیه مناطق اطراف آن است. میدان و خیابان فاطمی به یاد دکتر حسین فاطمی (وزیر امور خارجه دکتر مصدق) نامگذاری شده است که سالهای پیش از انقلاب نامهای دیگری داشته. امروزه خیابان فاطمی که یکی از خیابان شرقی غربی محدوده مرکز تهران است، دارای تقاطع با خیابان های مهمی در این بخش از تهران است از جمله خیابان فلسطین، خیابان حجاب، خیابان جمالزاده، خیابان کاج و خیابان کارگر شمالی. از طرف دیگر خیابان فاطمی از یک سو به خیابان ولیعصر و از سمت دیگر به بزرگراه چمران متصل است و همچنین به بزرگراه کردستان نیز دسترسی دارد که موجب می شود کار رفت و آمد خودروها و ماشین های حمل بار و باربری در این محدوده آسان تر شود. (جهت حمل و جابجایی بار به مناطق دیگر تهران و یا حمل بار به شهرستان از فاطمی تهران) 

امروزه مراکز مهمی در اطراف این منطقه قرار دارند که اهمیت منطقه فاطمی را بیشتر کرده است. از جمله موزه فرش، تالار وزارت کشور، مرکز آمار ایران، اداره بیمه، هتل لاله، سازمان آب منطقه، پارک لاله، موزه هنرهای معاصر و...


خدمات بسته بندی و باربری فاطمی:

خدمات اتوبار فاطمی شامل ارائه راهنمایی های اولیه و مشاوره به مشتریان محترم در منطقه فاطمی و همچنین مراحل باربری و اسباب کشی است که شامل ارسال کارگر حمل بار و خودروهای باربری به محل شما، بسته بندی وسایل و اثاثیه با استفاده از بهترین لوازم بسته بندی و در نهایت جابجایی وسایل و اثاث بسته بندی شده به مقصد می باشد. 

شرکت باربری تیک بار در تهران به شما تعهد می دهد که در صورت استفاده از خدمات این شرکت در زمینه باربری و اتوبار فاطمی، با استفاده از بهترین و جدیدترین اصول اسباب کشی از جمله بکارگیری بهترین پرسنل حرفه ای، منضبط و خوش اخلاق و همچنین وسایل و لوازم باربری و بسته بندی کلیه امور مربوطه با سرعت و به دقت صورت می گیرد و در پایان پس از انجام کار اثاث کشی و جابجایی لوازم شما مسلما از عملکرد همکاران ما احساس رضایت خواهید داشت. 


اتوبار فاطمی تهران


مزایای خدمات باربری و اتوبار فاطمی توسط شرکت تیک بار عبارتند از:

محافظت از لوازم با ارزش در اسباب کشی 
اعزام بهترین کارگران حرفه ای بسته بندی و حمل بار به تعداد مورد نیاز
امکان اجاره انبار در تهران جهت مشتریانی که به هر دلیل نیاز به چنین خدماتی دارند.
صرفه جویی در وقت شما و اعضای خانواده 
سرعت بالای حمل بار و دقت در بسته بندی وسایل و اثاثیه 
قیمت و تعرفه های باربری ارزان و مناسب 
بسته بندی استاندارد و دقیق با استفاده از جعبه و کارتن های اسباب کشی چند لایه، استرچ رپ، بابل رپ و غیره
بسته بندی و حمل جهیزیه عروس از فاطمی به هر یک از مناطق تهران و یا شهرستان ها
بکارگیری بهترین خودروهای حمل بار و اثاث کشی 

و بسیاری از مزایای دیگری که در صورت تماس با همکاران ما و رزرو خدمات باربری فاطمی براحتی از آنها برخوردار خواهید شد. شرکت اتوبار و اسباب کشی تهران تیک بار تاکنون در سراسر منطقه فاطمی توانسته نیازهای مشتریان خود را برآورد کند و از این لحاظ به خود می بالد. 

اگر قصد اثاث کشی و حمل بار در خیابان و یا میدان فاطمی تهران را دارید با همکاران ما تماس بگیرید. 


لینک ها:

باربری تهرانپارس

باربری پاسداران

سئوالات متداول باربری