توجه: اتوبار و باربری تیک بار تنها مجوز فعالیت در مناطق غرب و شمال غرب تهران را دارد.


باربری و اتوبار میرداماد تهران یکی از دیگر خدماتی است که توسط شرکت اتوبار تهران تیک بار به شما همشهریان محترم ارائه مقیم بلوار میرداماد می شود. شرکتهای باربری تهران در مناطق اطراف این خیابان به مشتریان خود که قصد بسته بندی وسایل منزل یا شرکت و جابجایی به محلی دیگر را دارند، این خدمات را ارائه می دهند. از جمله شرکت باربری تهران تیک بار که با سالها تلاش توانسته در این بلوار و مناطق اطراف آن نیز مانند بسیاری از مناطق دیگر زیرمجموعه باربری شمال تهران جهت ارائه بهترین خدمات اسباب کشی در میرداماد عمل کند. 

اگر شما هم در بلوار میرداماد دارای منزل یا واحد اداری، تجاری، بازرگانی، مرکز فرهنگی، اغذیه فروشی (فست فود، رستوران و ...)، فروشگاه و یا هرگونه مرکز دیگری از این قبیل هستید و قصد اثاث کشی و حمل بار به نقطه دیگری از این بلوار و یا سایر مناطق تهران (و حتی حومه) را دارید می توانید جهت رزرو این خدمات با همکاران ما تماس بگیرید. 

اگر هم قصد اسباب کشی و حمل بار به شهرستان از بلوار میرداماد را دارید، باز هم نگران نباشید. ما با شما هستیم. شرکت اتوبار تهران تیک بار با سالها تجربه در این زمینه می تواند براحتی جهت بسته بندی دقیق، اصولی و کاملا حرفه ای کلیه وسایل و لوازم منزل و یا محل کار شما اقدام کرده و سپس با استفاده از بهترین رانندگان حرفه ای مسلط به جاده های کشور و همچنین بهترین خودروهای باربری آنها را به مقصد برساند. 


باربری میرداماد


تاریخچه باربری بلوار میرداماد:

بلوار میرداماد که نزد مردم به خیابان میرداماد نیز معروف است، در منطقه 3 شهرداری تهران قرار دارد. این بلوار در گذشته دور که تهران شهر بسیار کوچکتری بوده صرفا جاده کوچکی جهت رفت و آمد اهالی مناطقی مانند ضرابخانه، چالهرز (و مناطق دیگری که بعدها با گسترش شهر، جزئی از شهر تهران شدند) به ده ونک مورد استفاده قرار می گرفت. 

عمدتا ساخت و ساز مراکز مسکونی و بعدها اداری و تجاری از دهه های 1330 و 1340 شمسی در این بلوار و اطراف آن آغاز شد ولی اوج آن از سالهای دهه 1350 شمسی به بعد بود. جالب اینجاست که این بلوار چندین بار نام آن عوض شده بطوری که سابقا نامهایی مانند بلوار پهلوی و یا بلوار ششم بهمن داشته که بعدها تغییر کرده و به افتخار یکی از معروفترین فیلسوفان دوره صفویه به نام میر برهان‌الدین محمدباقر استرآبادی ملقب به میرداماد، این نام زیبا بر روی این بلوار گذاشته شده که در واقع یکی از زیباترین نامهای خیابان ها و بلوارهای شهر تهران است. 

از زمان افزایش توسعه و ساخت امکان مختلف اداری، تجاری و مسکونی درخواست خدمات اسباب کشی و اثاث کشی از میرداماد به مناطق مختلف تهران و یا بلعکس افزایش پیدا کرده بطوری که در حال حاضر خدمات باربری و اتوبار میرداماد یکی از پرطرفدارترین و مهمترین خدمات شرکتهای باربری و خدمات حمل بار در شمال تهران به شمار می آید. 


محدوده خدمات اتوبار بلوار میرداماد:

در هر گوشه و کنار این بلوار و مناطق اطراف آن می توانید جهت بهره گیری از خدمات اتوبار میرداماد با همکاران ما در شرکت باربری تهران تیک بار تماس بگیرید. ما تمام مناطق اطراف این بلوار شامل کوچه ها، خیابان ها و محله های این منطقه (که در واقع منطقه داودیه نام دارد) از جمله مناطق اطراف میدان مادر - که تنها میدان واقع در این بلوار است - را تحت پوشش قرار می دهیم و پس از هماهنگی های اولیه با شما اقدام به اعزام کارگران باربری و حمل بار به همراه بهترین خودروهای باری به مکان شما می کنیم. 


اتوبار میرداماد


مزایای استفاده از خدمات اتوبار و باربری میرداماد:

بسته بندی وسایل و لوازم و همچنین اثاث کشی از محلی به محل دیگر کاری است زمان گیر و استرس زا. لذا اگر می خواهید این فرآیند به سادگی و به سرعت انجام شود و کوچکترین فشاری به شما و اعضای خانواده وارد نشده و همه چیز مطابق برنامه پیش برود و در نهایت بدون وارد شدن هرگونه خسارت به وسایل منزل و یا دفتر کار خود، براحتی به محل جدید منتقل شوند می توانید از خدمات شرکتهای اتوبار تهران در این زمینه استفاده کنید. 

کارکنان این شرکتها ضمن آشنایی با کلیه مسائل مهم از جمله ایمنی کار بسته بندی و حمل لوازم خانگی و یا اداری و انتقال آنها با استفاده خودروهای باربری مجهز می توانند به آسانی پاسخگوی کلیه نیازهای شما باشند. 
شرکت تیک بار یکی از این شرکتهاست که سالها تجربه در این امور دارد و براحتی توانسته به مشتریان خود در اطراف بلوار میرداماد و سایر مناطق داودیه تهران سرویس های لازم را ارائه بدهد. 

در کنار در اختیار داشتن کارگران حرفه ای و دلسوز، سرعت بالا، دقت کافی و قیمت و تعرفه های باربری و اثاث کشی بسیار مناسب، از دیگر مزایای خدمات ما را می توان از موارد دیگری مانند ارائه بیمه باربری و همچنین اجاره انبار در تهران (جهت رفاه مشتریانی که نیاز به انبار کانتینری دارند) را نام برد. 
جهت اسباب کشی در میرداماد با تیک بار تماس بگیرید.


لینک ها: 

باربری ونک

شیوه درست حمل بار چگونه است؟

باربری و اتوبار ایمن