آیا قصد اثاث کشی و رزرو باربری الهیه را دارید، ولی نگران نحوه ارائه خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت خود هستید؟ در این صورت بدون هیچ گونه نگرانی می توانید شرکت باربری تهران تیک بار به عنوان یکی از بهترین شرکتهای اتوبار تهران تماس بگیرید. 

ما کلیه موارد و جوانب کار را در نظر می گیریم و به شما همشهریان گرامی مقیم منطقه الهیه تهران (منطقه فرشته) این مژده را می دهیم که در صورت نیاز به اثاث کشی و حمل بار می توانیم بهترین خدمات را به شما ارائه بدهیم. به خصوص بسته بندی دقیق و حرفه ای مطابق با استانداردهای روز جهان که همکاران ما با دقت کامل آنها را انجام داده و با استفاده از بهترین و جدیدترین شیوه ها سعی می کنند در این زمینه عالی عمل کنند. در حقیقت بسته بندی لوازم و وسایل در الهیه، بخش مهمی از خدمات اسباب کشی تهران به شمار می رود. 

لوازم مورد نیاز بسته بندی در باربری الهیه:

یکی از نکات مهم در اثاث کشی، نوع و کیفیت وسایل و لوازم باربری است. به عبارت بهتر لوازمی که جهت بسته بندی اثاثیه و لوازم خانگی، اداری، آموزشی و ... مورد استفاده قرار می گیرند. این لوازم باید استاندارد و به روز باشند و کیفیت ساخت مناسبی داشته باشند تا مانع از بروز هر گونه آسیب یا صدمه به اشیاء و وسایلی که بسته بندی می شوند، بشوند. بطوری که تمام وسایل و لوازم به سلامت به مقصد برسند. 
به همین منظور شرکتهای باربری تهران در الهیه (از جمله شرکت اتوبار تهران تیک بار) تلاش می کنند تا با استفاده از بهترین وسایل بسته بندی، اقدامات لازم در این زمینه را برای مشتریان خود انجام دهند. از جمله:

با استفاده از بهترین فوم، نایلون و پلاستیک های حباب دار و ضد ضربه، بدنه وسایل را پوشانده و به آرامی و با دقت بالا، در جعبه و کارتن اسباب کشی قرار می دهند.
هنگام بستن درب کارتن ها و جعبه ها به ویژه کارتن های حامل وسایل شکستنی و حساس دقت کنند.
سعی کنند ضمن بکار بردن دقت کافی، به زمان و وقت نیز توجه کنند و تا حد امکان این مرحله را سریع انجام بدهند. 
تعداد کارتن های مورد نیاز برای وسایل و لوازم را در نظر بگیرند. 
هنگام چسباندن درب کارتن و جعبه ها، در صورت در اختیار داشتن برچسب (لیبل) از آن جهت نوشتن محتویات درون آن استفاده کنند. 
درب کارتن و جعبه ها کاملا با دقت با استفاده از چسب های نواری محکم و با دوام بسته شوند. 
هنگام آماده سازی و بسته بندی مبلمان اداری و یا خانگی، طوری تمام بدنه را با استفاده از لایه محافظ و کاور های پلاستیکی بپوشانند که حتی در صورت برخورد با در و دیوار، آسیبی به بدنه و یا پایه های آن وارد نشود.

هر یک از مراحل بالا باید توسط کارگر باربری و حمل بار حرفه ای که توانایی های لازم جهت انجام و رعایت نکات گفته شده را داشته باشد، صورت بگیرند. چنین افرادی معمولا دقیق، صبور و با حوصله عمل می کنند. معمولا بیشتر کارگران حمل بار استخدام شده توسط شرکتهای اتوبار تهران، آموزش های لازم را می بینند تا براحتی بتوانند در زمینه بسته بندی مبلمان در اسباب کشی و سایر لوازم با کیفیت عمل کنند. 

ضمنا این نکته را نیز یادآور شویم که خدمات بسته بندی در منطقه الهیه تهران برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی صورت می گیرد. یعنی چه قصد اسباب کشی منزل داشته باشید و یا جابجایی و انتقال محل کار خود (اداره، شرکت، سازمان، موسسه، گالری هنری، فروشگاه، رستوران، باشگاه ورزشی و ...) می توانید از خدمات ما استفاده کنید. 

بسته بندی لوازم و مبلمان در الهیه

انتظارات مشتریان از شرکتهای اتوبار الهیه:

ما از آنجایی که خود را متعد به خدمت صادقانه به مشتریان خود در سراسر مناطق تحت پوشش باربری شمال تهران و سایر شعب مان در تهران می دانیم، سعی می کنیم کلیه انتظارات و دیدگاه های آنها را نیز در نظر بگیریم. بطوری که ضمن ارائه بهترین خدمات بسته بندی الهیه به منظور جابجایی و انتقال بار در تهران و یا حمل بار به شهرستان، بتوانیم مشتریان خود را تا حد امکان راضی نگه داریم. البته کیفیت عالی همکاران ما در شعب مختلف شرکت خدمات باربری تیک بار در تهران موجب جذب هر چه بیشتر مشتریان ما و همچنین بازخورد (فیدبک) های مثبت و بسیار محبت آمیز از سوی آنها شده است. 
از جمله مهمترین انتظارات مشتریان از شرکت های خدمات اسباب کشی و حمل بار الهیه تهران عبارتند از:

بسته بندی سریع و دقیق بطوری که هیچ از لوازم گم نشوند و یا دچار صدمه نشوند. 
احترام کارکنان و کارگران اتوبار الهیه به خواسته های آنها. 
صدور بارنامه و بیمه باربری در صورت امکان (به ویژه جه شرکتها، موسسات، سازمان ها و...) 
راهنمایی و کمک به چیدمان وسایل در محل جدید (مانند: باربری VIP تیک بار)
محاسبه عادلانه و منصفانه قیمت و هزینه باربری

ما نه تنها این دیگاه ها و انتظارات مشتریان خود را کاملا درک می کنیم بلکه تلاش می کنیم تا با ارائه راهکارهای جدید و مناسب در یاری رساندن هر چه بیشتر و بهتر آنها در زمینه اثاث کشی و خدمات اتوبار الهیه، خدمات دیگری از جمله اجاره انبار در تهران را ارائه بدهیم. 

این کار کمک بزرگی به بسیاری از افرادی است که چه در منطقه الهیه و یا نقاط دیگر شمال تهران قصد بسته بندی و حمل بار خود به مکانی دیگر را دارند ولی بنا به دلایلی باید برای مدتی بخشی از وسایل و لوازم خود را در محلی دیگر نگهداری کنند. (به خصوص تجار و بازرگانان، شرکتها، ادارات، موسسات خدماتی و...)