شرکت باربری تهران تیک بار در زمینه ارائه خدمات باربری غرب تهران، با تاسیس شعبه باربری مرزداران به عنوان یکی از محلات پر جمعیت شهر تهران، کلیه خدمات اسباب کشی از قبیل بسته بندی و حمل اثاثیه، حمل بار به شهرستان، اجاره کانتینر در غرب و... را به مشتریان گرامی ارائه می دهد. همکاران ما در محدوده مرزداران و محلات اطراف آن و همچنین سایر مناطق باربری غرب تهران، کلیه خدمات اثاث کشی و جابجایی اسباب و اثاثیه را به مشتریان گرامی ارائه می دهند.


اگر قصد اسباب کشی در محله مرزداران به سایر مناطق تهران و یا حمل بار به شهرستان با خاور، کامیون و... را دارید و به دنبال بهترین شرکت باربری تهران در این منطقه هستید، می توانید با همکاران ما در باربری تیک بار تماس بگیرید. همکاران ما در شعب باربری غرب تهران در خدمت شما هستند. با تماس شما، هماهنگی های اولیه در زمینه زمان بندی کار و همچنین مشخص شدن نوع خدمات باربری (یعنی اثاث کشی اثاثیه منزل و یا جابجایی لوازم شرکت ها و موسسات)، هزینه باربری و موارد دیگر، اقدامات اولیه را انجام داده و سپس در زمان مورد نظر ضمن انتخاب ماشین حمل بار و باربری به تعداد و نوع مورد نیاز مشتریان و ارسال آن ها به همراه راننده های حرفه ای و همچنین تعداد کارگر حمل بار مورد نظر و یا برحسب درخواست مشتری، سایر اقدامات لازم را انجام می دهند.

باربری مرزداران


اتوبار مرزداران تهران:

خدمات اسباب کشی و اثاث کشی در محله مرزداران که یکی از مناطق مهم غرب تهران است، توسط شعب اتوبار غرب تهران باربری تیک بار صورت می گیرد. در شعب غرب تهران این مجموعه کلیه خدمات مورد نیاز به منظور بسته بندی و حمل اثاثیه قابل انجام می باشد که برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت در محل

• حمل بار به شهرستان و یا حمل بار تهران از بلوار مرزداران

• اجاره کانتینر در غرب تهران (اجاره انبار در تهران)

• جابجایی کلیه لوازم منزل و یا اداری پس از بسته بندی اثاثیه

• بهره گیری از خودروهای باربری و همچنین کارگران مجرب (کارگر اسباب کشی)

• و...

شرکت خدمات باربری تهران تیک بار همچنین در راستای اهداف خود که سرویس دهی هرچه بهتر به مشتریان است، برخی خدمات دیگر را در این زمینه ارائه می دهند تا در صورت نیاز مشتری بتوانیم با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان خدمت رسانی نماییم. از جمله سایر خدمات باربری تهران تیک بار می توان به خدمات باربری VIP برای بسته بندی و جابجایی وسایل با ارزش و گران قیمت و همچنین صدور بیمه باربری توسط باربری تهران تیک بار اشاره کرد.


خدمات بسته بندی اثاثیه در باربری مرزداران:

بسته بندی اثاثیه منزل یا شرکت یکی از بخش های مهم در خدمات اسباب کشی و حمل بار باربری تهران است. همانطور که می دانید، هر چه بسته بندی دقیق تر و بهتر باشد، امکان ضربه خوردن و یا آسیب رسیدن به وسایل و لوازم منزل و یا شرکت ها کمتر می شود. این موضوع به خصوص برای افرادی که قصد حمل بار به شهرستان را دارند به دلیل مسافت بیشتر از اهمیت بیشتری برخوردار است. خوشبختانه امروزه دیگر نیازی نیست که در زمان اثاث کشی و جابجایی وسایل خود توسط کارگران باربری نگران باشید. ما در باربری مرزداران کلیه خدمات مورد نیاز شما برای بسته بندی و حمل اثاثیه را با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهیم داد.


با استفاده از جعبه و کارتن اسباب کشی، پوشش محافظ و کاور از جنس نایلون و پلاستیک های حبابدار و ضد ضربه و مقاوم براحتی وسایل و لوازم شما بسته بندی و آماده حمل بار توسط باربری مرزداران می شوند.


کارگران و پرسنل ما در واحد باربری غرب تهران ضمن رعایت کلیه اصول اسباب کشی و بکارگیری جدیدترین و بهترین استاندارد ها در این زمینه تلاش می کنند تا بهترین نوع بسته بندی را برای شما انجام دهند. این خدمات به گونه ای صورت می گیرد که حتی در صورت دور بودن مقصد و حمل بار به شهرستان (مانند شهرستان های دوردست کشور) و همچنین لوازم حساس و شکستنی (مانند ظروف و چینی جات آشپزخانه) و به ویژه موارد حساسی مانند بسته بندی و حمل جهیزیه عروس، هیچ خسارتی به وسایل و اثاثیه شما وارد نمی شود.

باربری غرب تهران


خودروهای باربری مرزداران:

همانطور که در ارتباط با خودروهای باربری تهران نوشته ایم، شرکت اتوبار تهران تیک بار از انواع بهترین خودروهای باربری جهت ارسال و حمل وسایل مشتریان خود در محله مرزداران تهران و سایر مناطق استفاده می کند. در این شرکت حمل بار به شهرستان با کامیون، خاور و یا وانت بسته به نیاز مشتری و حجم بار صورت می گیرد. خودروهای باربری تهران تیک بار دارای خصوصیات زیر که مهم ترین نکات در ارتباط با خودروهای باربری است می باشند:

✔ جهت جابجایی بار مناسب باشند.

✔ دارای ایمنی بالایی هستند.

✔ ظرفیت و فضای مناسب جهت حمل بار داشته باشند.


البته در صورت درخواست مشتریان محترم در خدمات باربری مرزداران، خدمات وانت بار تهران نیز به آن ها ارائه می گردد. این خدمات برای مشتریانی است که قصد حمل بارهای نسبتا کم و یا ارزان قیمت را دارند به مشتریان ارائه می گردد. برای استفاده از این خدمت باربری تهران تیک بار می توانید انتخاب هایی از جمله نیسان وانت یا پیکان وانت که هریک دارای فضای حمل بار متفاوتی هستند داشته باشید.


قیمت باربری مرزداران:

لیست کلیه قیمت و هزینه باربری تهران در مناطق مختلف و با استفاده از خودروهای مختلف (اعم از وانت بار، کامیون های روباز و یا مسقف و یا نیسان بار) در صفحه هزینه باربری تهران نوشته شده که می توانید قیمت ها و تعرفه ها را بر اساس نیاز خود به صورت حدودی محاسبه نمایید. البته در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر همکاران ما نیز آماده اند تا کلیه راهنمایی های لازم را در این زمینه به شما ارائه بدهند. جهت اطلاع دقیق از قیمت باربری مرزداران و یا به طور کلی باربری تهران می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کلیه نرخ های پایه ما بصورت رسمی و اعلام شده توسط اتحادیه باربری تهران می باشد.


در پایان اگر قصد اسباب کشی و جابجایی اثاثیه منزل یا شرکت، موسسه، سازمان، فروشگاه و ... خود در محدوده مرزداران تهران و یا حمل بار به شهرستان از این محدوده از شهر تهران را دارید، جهت مشاوره و تعیین وقت می توانید با کارشناسان ما در شعب باربری غرب تهران اتوبار تیک بار در ارتباط باشید. شرکت خدمات باربری تهران تیک بار آماده ارائه بهترین خدمات باربری به شما عزیزان می باشد.