یکی از خدمات مهم و اصلی شرکت های باربری تهران، خدمات حمل بار است که شامل حمل بار در تهران و همچنین حمل بار به شهرستان و سایر شهرهای کشورمان می شود. امروزه به دلایل متعددی چون اسباب کشی خانه ها، جابجایی لوازم اداری و یا تولیدی و صنعتی، ارسال کالا و موارد دیگری از این دست، جابجایی بار میان تهران و شهرهای دیگر کشورمان صورت می گیرد. یکی از شهرهایی که میزان تقاضای حمل بار از تهران در دهه های گذشته قابل توجه بوده است، شهر جنوبی بندرعباس است. شرکت باربری تهران تیک بار نیز در راستای ارائه خدمات جابجایی و حمل اثاثیه به بهترین شکل ممکن به همشهریان گرامی آماده است تا در زمینه حمل بار به شهرستان و به استان هرمزگان، کلیه همکاری های لازم را با شما هموطنان گرامی داشته باشد.


عزیزانی که درخواست حمل بار از تهران به بندرعباس و از بندرعباس به تهران را دارند می توانند همه روزه با شماره 09115712434 تماس حاصل نمایند.


روند حمل بار به بندر عباس

همانطور که اشاره کردیم امروزه حمل و نقل وسایل و لوازم میان شهرهای کشورمان از جمله حمل بار میان تهران و بندرعباس بصورت روزانه صورت می گیرد. اصولا حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون انجام می شود. با توجه به مسافت زیادی که بین شهر تهران و بندر عباس است اقدامات بسته بندی و حمل اثاثیه باید با دقت بسیار زیادی صورت گیرد تا در حین مسیر از بروز هرگونه آسیب به اسباب و اثاثیه جلوگیری به عمل آید. بنابراین خدمات باربری تهران در انجام حمل بار به شهرستان می بایست به صورت کامل و اصولی انجام شود. حمل بار به بندر عباس و سایر شهرهای ایران به دلایل مختلفی صورت می گیرد که عبارتند از:

• اسباب کشی و جابجایی منزل و محل زندگی

• ارسال اجناس و کالاهای شرکتی و تولیدی ها

• حمل و نقل وسایل و لوازم شرکت ها، سازمان ها، موسسات، کارخانه ها، مراکز مختلف تولیدی، صنعتی، فرهنگی، ورزشی و

•جابجایی و ارسال قطعات یدکی و یا صنعتی

حمل بار به بندر عباس

و موارد دیگر که موجب می شود مسئله حمل بار بندرعباس به تهران (و یا برعکس) امروزه اهمیت زیادی داشته باشد و هر روز تعداد زیادی خودروهای باربری میان این دو شهر و در جاده ها مشغول تردد باشند. سلامت خودروهای باربری برای حمل بار به شهرستان به خصوص برای مسافت های طولانی و همچنین بهره گیری از رانندگان مجرب در این زمینه جز نکات مهمی است که برای حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون می بایست به آن دقت شود.


برای انجام حمل بار به بند عباس ابتدا لازم است حجم و تعداد اسباب و وسایل مشخص شود تا بر اساس آن اقدام به انتخاب خودروی حمل بار و تعداد آن شود. برای مسافت های طولانی حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون گزینه مناسب تری خواهد بود زیرا استفاده از این نوع وسایل حمل و نقل امنیت بیشتری برای اسباب و اثاثیه فراهم می نماید.


نکته بعدی بسته بندی و حمل اثاثیه می باشد. برای حمل بار به بندر عباس جهت حفاظت و عدم آسیب به وسایل بهتر است از روش های بسته بندی اسباب و اثاثیه و استفاده از متد های مختلف آن که توسط کارکنان باربری تهران انجام می شود استفاده شود. بعد از انجام این کار انتخاب بهترین مسیر برای جابجایی و انتقال اسباب و اثاثیه می بایست شناسایی شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن وسایل به مقصد مورد نظر برسد.


اهمیت حمل بار تهران به بندرعباس:

استان هرمزگان به مرکزیت شهر زیبای بندرعباس، یکی از مهم ترین استان های جنوبی کشورمان است که همواره به دلایل متعددی اهمیت خاصی در اقتصاد ایران داشته و دارد. استان هرمزگان دارای مساحتی در حدود 68 هزار کیلومتر مربع است و از این لحاظ هشتمین استان کشورمان محسوب می شود.


از طرف دیگر موقعیت استراتژیک و بسیار مناسب این استان از لحاظ توریسم (به ویژه در جزایری مانند کیش و قشم) و همچنین صادرات و واردات از طریق بندرعباس نیز بر اهمیت این استان افزوده است بطوری که استان هرمزگان امروزه جزو مهم ترین استان های کشورمان در زمینه امور نام برده است و این دستاورد حاصل زحمات بی دریغ و کوشش های هموطنان مان به ویژه مردم خونگرم و مهربان هرمزگان بوده است. بر همین اساس عموم اسباب و اثاثیه برای حمل بار به شهرستان هایی همچون بندر عباس لوازم و تولیداتی است که می بایست از تهران به این شهر جهت صادرات به سایر کشورهای همجوار با ایران ارسال گردند.


از این رو طبیعتا جابجایی بار بین تهران و بندرعباس - و همچنین حمل بار به شهرستان های استان هرمزگان متقاضیان زیادی دارد و ارسال بار میان این دو شهر اهمیت زیادی در اقتصاد کشورمان ایفا می کند. چرا که همانطور که اشاره کردیم، بخش قابل توجهی از صادرات و واردات کشورمان از طریق بندرگاه های این استان، به خصوص بندرعباس صورت می گیرد.


از طرف دیگر با توجه به رونق روز افزون وضعیت اقتصاد و توریسم در این استان و همچنین بهبود وضعیت رفاهی و زندگی ساکنان شهرهای بندرعباس، بندر لنگه و همچنین اهالی جزایر کیش و قشم، مهاجرت از استان های مختلف ایران به این استان به ویژه از تهران، افزایش پیدا کرده است. در این میان بسیاری از این افراد به دنبال اثاث کشی از تهران به بندرعباس و یا مناطق این استان هستند و این امر نیز نیازمند ارائه به خدمات باربری تهران و حمل بار به شهرستان می باشد.


مسیر حمل بار تهران بندرعباس:

جهت حمل و نقل بار میان تهران و استاند هرمزگان و حمل بار به شهرستان هایی نظیر بندر عباس، مسیرهای مختلفی وجود دارد که دو مسیر اصلی دارد. یکی از این مسیرها جاده 71 است که از تهران به استان های قم، اصفهان، یزد، کرمان عبور کرده و سرانجام به بندرعباس در استان هرمزگان ختم می شود. مسیر اصلی دیگر، جاده 65 است که از تهران به استان های قم، مرکزی، اصفهان، فارس منتهی شده و از استان فارس از طریق جاده های دیگری به بندرعباس می توان دسترسی پیدا کرد. (در واقع انتهای جاده 65 به استان بوشهر منتهی می شود) . انتخاب بهترین مسیر جهت جابجایی و حمل بار به شهرستان توسط رانندگان شرکت های باربری تهران انجام می شود.


خوشبختانه در طول دهه های گذشته، با گسترش جاده ها و بهبود وضعیت حمل و نقل در کشورمان وضعیت باربری در جاده های بین شهری به ویژه مراکز استان ها بهبود چشمگیری پیدا کرده و حمل بار به شهرستان ها از تهران به بندرعباس و شهرهای دیگر استان هرمزگان امروزه به آسانی انجام می شود. به خصوص با وجود خودروهای مجهز باربری که موجب شده تا بسته بندی و حمل اثاثیه منزل و شرکت ها و مراکز مختلف راحت تر و ایمن تر صورت بگیرد. البته پیش از ارسال بار بین استان های تهران و هرمزگان، بسته بندی اثاثیه به دقت صورت بگیرد. همکاران ما در شرکت باربری تهران تیک بار به خوبی از اهمیت این موضوع اطلاع داشته و مطابق با استانداردهای بین المللی باربری آنرا با بهترین امکانات و ایمن ترین شکل ممکن انجام می دهند.

حمل بار به شهرستان


تعرفه و قیمت حمل بار بندرعباس تهران:

حمل و جابجایی بار تعرفه های خاص خودش را دارد و همانطور که در بخش قیمت و هزینه باربری در این راستا توضیح داده ایم، این امر در نهایت تابع چندین مورد است که بر اساس این موارد هزینه حمل بار به شهرستان هایی نظیر بندر عباس محاسبه و به مشتریان محترم اعلام می شود. در حالت عادی هزینه باربری تهران به بندر عباس بر اساس تعرفه سال 1402 بین 2 میلبون و 400 تا 8 میلیون و 800 هزار تومان می باشد. این بازه قیمتی به دلیل شرایط متغیری از جمله موارد زیر می باشد:

✔ حجم وسایل و لوازمی که باید بسته بندی و به مقصد (استان هرمزگان) حمل شوند.

✔ تعداد و نوع خودروهای حمل بار مورد نیاز جهت ارسال بار (عموما حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون انجام می وشد اما می توان از روش حمل بار به شهرستان با وانت نیز استفاده نمود)

✔ مسافت

✔ وضعیت جاده و شرایط جوی

✔ و...


همکاران ما هنگام حمل بار به شهرستان هایی نظیر بندر عباس و یا سایر استان های کشورمان تمام شرایط آب و هوایی و مسائل مهم دیگر را در نظر می گیرند و تلاش می کنند تا با استفاده از بهترین تکنیک های بسته بندی و حمل اثاثیه بهره ببرند. همچنین انجام خدمات باربری تهران به شهرستان توسط رانندگان به شکلی است که از خلوت ترین مسیرها و جاده های کشورمان با بهره گیری از مجهزترین خودروهای بار کلیه لوازم و وسایل شما را به سلامت به مقصد ارسال کنند. در نهایت در ازای هزینه ای که پرداخت می کنید، می توانید با خیال راحت شاهد حمل و جابجایی بار و یا وسایل خود میان بندرعباس و تهران باشید.


هموطنان گرامی که قصد رزرو خدمات حمل بار به شهرستان، میان استان های تهران و هرمزگان دارند، می توانند به این منظور با شرکت باربری تهران تیک بار تماس بگیرند. ما در تمامی مراحل در کنار شما هستیم و بهترین سرویس ها را به شما ارائه می دهیم.