توجه: اتوبار و باربری تیک بار تنها مجوز فعالیت در مناطق غرب و شمال غرب تهران را دارد.

یکی از قدیمی ترین و زیبا ترین مناطق شمال شرق استان تهران محله اقدسیه می باشد. بسیاری از شرکت های باربری تهران امروزه در این منطقه از تهران مشغول فعالیت می باشند و آماده ارائه خدمات اسباب کشی و باربری هستند. شرکت اتوبار تیک بار یکی از شرکت هایی است که با تجربه طولانی مدت در این زمینه آماده انجام تمامی خدمات اسباب کشی از جمله بسته بندی و حمل اثاثیه، حمل بار به شهرستان و... می باشد.


خدمات باربری اقدسیه تهران

بر اساس تقسیم بندی جغرافیایی، باربری اقدسیه جز زیر مجموعه باربری شمال تهران قرار می گیرد و در صورتی که قصد بهره گیری از خدمات باربری را در این محدوده داشته باشید، می توانید با واحد اتوبار شمال تهران شرکت تیک بار در ارتباط باشید.


باربری اقدسیه تهران آماده همکاری با تمامی افراد و شرکت ها در زمینه حمل و نقل و اسباب کشی لوازم و وسایل از محله اقدسیه به سایر نقاط تهران و یا حمل بار به شهرستان با وانت، خاور و کامیون می باشد. خدمات باربری اقدسیه عبارتند از:

✔ بسته بندی اثاثیه منزل و اداره

✔ حمل اثاثیه منزل و یا شرکت به سایر نقاط تهران

✔ خدمات حمل بار به شهرستان با استفاده از انواع ماشین های حمل بار

✔ صدور بارنامه و بیمه باربری

✔ خدمات اجاره کانتینر در شمال تهران

✔ حمل بار به خارج از کشور

✔ ارائه خدمات VIP از قبیل چیدمان وسایل و... در صورت نیاز مشتری

✔ و...


شرکت باربری تهران تیک بار با سال ها تجربه در زمینه اسباب کشی و جابجایی اسباب و اثاثیه در خدمت تمامی افراد و ارگان ها در منطقه اقدسیه تهران می باشد.

باربری اقدسیه


خدمات بسته بندی اتوبار اقدسیه تهران

یکی از مهم ترین خدمات شرکت های باربری تهران، بسته بندی اثاثیه منزل و اداره به شکل کاملا حرفه ای و با استفاده از بروز ترین روش های بسته بندی می باشد. باربری اقدسیه تهران به عنوان یکی از زیر مجموعه های باربری شمال تهران شرکت تیک بار تمامی وسایل و لوازم شما را با استفاده از وسایل بسته بندی مخصوص آماده جابجایی به سایر نقاط خواهد نمود به گونه ای که هیچ گونه صدمه ای در حین جا به جایی با اسباب و اثاثیه شما وارد نشود. پس شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده اسباب و اثاثیه خود را برای جابجایی به شرکت باربری تیک بار بسپارید. استفاده از کارتن های محکم ، استرچ رپ و انواع دیگر وسایل جهت حمب و بسته بندی اثاثیه، برخی از خدماتی است که ما در باربری تهران تیک بار از آن استفاده خواهیم نمود.


شرکت باربری تیک بار با به کار گیری کارگران مجرب تمامی وسایل شما را به صورت دقیق و منظم بسته بندی و پس از آن جابجا خواهند نمود. لوازم باربری و ماشین های حمل بار مورد استفاده در باربری اقدسیه تهران جز بهترین لوازم مورد استفاده در باربری می باشد.


محدوده باربری اقدسیه تهران

منطقه اقدسیه تهران در قسمت شمال شرقی استان تهران واقع شده است. این منطقه جز قدیمی ترین و خوش آب و هوا ترین مناطق استان تهران می باشد. امروزه ساختمان های مسکونی و تجاری بسیاری در این منطقه احداث شده است که اهمیت یک شرکت باربری مناسب با ارائه خدمات متنوع از قبیل بسته بندی و حمل اثاثیه، حمل بار به شهرستان، اجاره کانتینر در شمال تهران و... در این منطقه را دو چندان می کند. بنابراین ارائه خدمات باربری تهران به نحو احسن در این محدوده دارای اهمیت زیادی می باشد.


محدوده اقدسیه از شرق تا بزرگراه امام علی، از شمال تا بزرگراه ارتش، از غرب به خیابان لنگری و از جنوب به بزرگراه صدر محدود می شود. با توجه به موقعیت نکانی این محله و دسترسی به سه بزرگراه اصلی تهران انجام امور باربری ساده تر صورت می گیرد. اما نکته ی مهمی که می بایست درباره باربری اقدسیه تهران مورد توجه قرار گیرد تسلط به تمامی خیابان های این محدوده جهت فرار از ترافیک های محدوده می باشد. باربری اقدسیه تهران به عنوان یکی از شعبات اتوبار شمال تهران شرکت تیک بار با تیمی مسلط به محدوده می تواند تمامی اسباب و اثاثیه شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به منطقه مورد نظر ارسال نماید.

باربری شمال تهران


هزینه باربری اقدسیه تهران

تعرفه و هزینه باربری تهران و حمل بار توسط اتحادیه حمل بار محاسبه می گردد. اما برخی از خدمات همچون خدمات VIP ممکن است سبب تغییر قیمت ها شود. ما در باربری شمال تهران شرکت تیک بار در تلاش هستیم که بر اساس خدمات مورد نیاز، بهترین قیمت را نسبت به سایر شرکت ها برای افراد در نظر بگیریم تا مشتریان همواره و از هر جهت از باربری تیک بار رضایت کامل را داشته باشد.


تغییر قیمت ها ممکن است به علت نوع و تعداد خودرو های حمل بار، تعداد کارتن ها جهت بسته بندی، تعداد کارگران جهت حمل و نقل سریع تر اسباب و اثاثیه و... صورت بگیرد.


در پایان شرکت باربری تهران تیک بار آماده ارائه خدمات باربری جهت امور بسته بندی و حمل اثاثیه از اقدسیه تهران به سایر نقاط و یا حمل بار به شهرستان می باشد. جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در شعب باربری شمال تهران شرکت تیک بار در ارتباط باشید.