توجه: اتوبار و باربری تیک بار تنها مجوز فعالیت در مناطق غرب و شمال غرب تهران را دارد.


یکی از خدمات شرکت تیک بار، باربری فرشته می باشد که در زیر مجموعه باربری شمال تهران این مجموعه مشغول به فعالیت می باشد. خدمات باربری تهران در این محدوده از شهر شامل حمل و جابجایی اسباب از این منطقه به سایر مناطق تهران و یا حمل بار به شهرستان ، بسته بندی اثاثیه منزل یا شرکت، ارائه خدمات VIP ، ارائه بیمه نامه باربری و... می باشد.


محدوده باربری فرشته

منطقه فرشته یکی از قدیمی ترین و لوکس ترین مناطق شهر تهران می باشد که بافت شهرسازی آن قدیمی بوده و دارای کوچه پس کوچه های متعدد می باشد. همین امر سبب می شود افرادی که در باربری شمال تهران مشغول به فعالیت می باشند، جهت انجام سریع و اصولی فرایند حمل بار، می بایست اطلاع و شناخت کاملی نسبت به کوچه ها و خیابان های این محلات داشته باشند. این محله که جز منطقه یک تهران به شمار می رود ، از قسمت شمال به منطقه زعفرانیه ، از شرق به محله الهیه ، از جنوب به محله امانیه و جردن و از غرب به محله های محمودیه و سئول مشرف می باشد. دسترسی های این محله بزرگراه های چمران و مدرس و همچنین خیابان ولیعصر و میدان تجریش می باشد. اصلی ترین خیابان این محله به خیابان فیاضی یا فرشته معروف می باشد که جز گران قیمت ترین خیابان ها در این منطقه و سایر مناطق تهران به حساب می آید.

باربری شمال تهران


مکان های معروف محله فرشته

از جمله مکان های معروفی که در این منطقه وجود دارد خانه یا موزه دکتر حسابی می باشد که در خیابان دکتر حسابی واقع شده است.در گذشته تعداد زیادی از باغ های شهر تهران در این منطقه وجود داشت که با که با گذشت زمان و تخریب و با ساختمان سازی هایی که انجام شد بافت این منطقه دگرگون شد.در این محله از تهران باغ سفارت های متعددی واقع شده است. باغ سفارت آلمان ، ترکیه ، روسیه و... برخی از این باغ ها می باشند. یکی دیگر از مکان های معروف محله فرشته موزه موسیقی ایران می باشد که بنای آن قدمت بسیار قدیمی دارد. در این موزه آلات موسیقی و سازهای قدیمی ایرانی به نمایش گذاشته شده است.


لازم به ذکر است به دلیل بافت قدیمی شهرسازی و همچنین تعدد ساختمان ها و سکونت در این محله، همواره خیابان های شلوغ و پر ازدحامی را شاهد هستیم که باربری تهران برای حمل و جابجایی اثاثیه مشتریان می بایست با در نظر گرفتن این موضوع و انتخاب بهترین دسترسی ها و تردد در زمان های غیر پیک اقدام به جابجایی اثاثیه نمایند. باربری فرشته مجموعه تیک بار با آمادگی و آشنایی کامل به این منطقه می تواند کمک شایانی به افرادی که قصد اسباب کشی دارند نماید.


ساکنین و افرادی که در این محله زندگی می کنند و همچنین شرکت ها و دفاتر چنانچه قصد اسباب کشی و یا جابجایی از محله فرشته به سایر نقاط تهران و یا شهرستان و یا استفاده از سایر خدمات باربری تهران را دارند می توانند با تماس با شعبه باربری فرشته (باربری شمال تهران) مشاوره های لازم را گرفته و در صورت نیاز اقدام به اسباب کشی از این محله به وسیله باربری تیک بار نمایند.


محدودیت های باربری فرشته

با توجه به بافت قدیمی این منطقه و باریک بودن خیابان ها و همچنین عدم ظرفیت های موجود جهت تردد این حجم از اتومبیل های امروزی این منطقه معمولا از حجم ترافیک بالایی برخوردار بوده و ظرفیت لازم برای تردد اتومبیل ها را ندارد.به همچنین وجود چتدین مرکز خرید در این منطقه سبب ایجاد ترافیک در این محله می شود. به همین علت می بایست پیش از اسباب کشی برای انجام چنین کاری و استفاده درست از خدمات باربری تهران، روز مناسب و ساعات خلوتی این محله را جهت انجام این کار انتخاب نمایند.

باربری فرشته


برخی از خدمات باربری فرشته:

در باربری فرشته شما علاوه بر خدمات عمومی که برای تمامی مناطق عرضه می شود مانند خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و اداره، جابجایی و حمل و نقل اثاثیه منزل و... خدمات دیگری را می توانید در صورت نیاز از باربری تیک بار بخواهید. این خدمات شامل خدمات VIP باربری فرشته می باشد که لوازم ارزشمند و گران بهای شما به صورت ویژه بسته بندی و حمل و نقل می شوند تا امکان بروز حادثه برای این وسایل به صفر برسد. حمل بار به شهرستان از دیگر خدماتی است که باربری تهران تیک بار در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. به طور مثال اگر قصد جابجایی اثاثیه از این محله به یکی از شهر های شمالی ایران را داشته باشید، می توانید از خدمات باربری شمال تهران مجموعه تیک بار استفاده نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن با بیشترین میزان دقت اقدام به جابجایی لوازم و اسباب و اثاثیه شما نمایند.


هزینه باربری فرشته

مبنای تعیین نرخ و هزینه باربری تهران به طور کامل بر عهده اتحادیه باربری تهران می باشد و شرکت های باربری تهران ملزم به رعایت آن می باشند. محاسبه هزینه باربری بر اساس فاکتورهای مختلفی از قبیل تعداد کارگر و ماشین حمل بار، مسافت جابجایی و حمل بار و... می باشد و مبلغ آن با سایر مناطق تهران تفاوتی ندارد.


در پایان اگر قصد اسباب کشی و حمل و جابجایی اثاثیه خود از محله فرشته تهران به سایر محلات یا شهرهای ایران و همچنین استفاده از خدمات باربری تهران را داشته باشید، جهت مشاوره و تخمین هزینه باربری می توانید با کارشناسان ما در شرکت اتوبار تیک بار در ارتباط باشید.